رییس کل دادگستری قزوین در دیدار با مردم:

آگاهی توطئه دشمنان را خنثی می کند

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۹:۰۳
کد خبر: ۷۳۲۹۳۸
آگاهی توطئه دشمنان را خنثی می کند
حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی گفت: با آگاهی می توان توطئه دشمنان جهت لطمه زدن به نظام جمهوری اسلامی را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین در دیدار با مردم شریف قزوین که در مسجد حضرت مسلم بن عقیل (ع) شهرک مینودر صورت پذیرفت، با تاکید بر اهمیت آگاهی مردم از توطئه های دشمنان گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز همه تلاش خود را به کار بسته اند تا با انواع فشارهای اقتصادی و اجتماعی به نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد کنند و باید ما آگاه باشیم و با رفتار خود آنها را به اهداف شومشان نزدیک نکنیم.

وی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد باسعادت امام خوبی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) یادآورشد: انشاالله بتوانیم در این ایام مبارک از معرفت، سیره زندگی، اخلاق و رفتار معصومین و اهل بیت(ع) برای تقویت روابط خود درس بگیریم.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: امروزه آسیب های اجتماعی موجب کم رنگ شدن محبت در جامعه و اعضای خانواده شده است که به همین خاطر لازم است تلاش کنیم که این محبت از دست رفته که مورد تاکید انبیاء الهی نیز بوده در بین خانواده ها تقویت شود و روابط اخلاقی و انسانی خود را بر مبنای محبت خالصانه قرار دهیم.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: شیطان و لشگر شیطان یکی از دشمنان بشریت هستند و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می فرماید دوست هر انسانی عقل اوست و دشمن هر انسان جهل است و ما اگر بخواهیم افراد و جامعه را رشد دهیم تا از آسیب های اجتماعی رهایی پیدا کنند باید از حیث رشد و ثبات عقلی آنها را به حد قابل قبولی برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز حدود چهار هزار زندانی در زندان های استان به سر می برند و با اندکی جست و جو در بین آنها کم تر دکتر، مهندس و ... مشاهده می شود و اکثرا از سطح سواد پایین تری برخوردارند و اگر آنان در مسیری که اسلام مشخص کرده گام برمی داشتند و برای رشد و تربیت خود تلاش بیشتری می کردند حالا وضع جامعه ما بهتر بود.

رییس کل دادگستری قزوین بیان داشت: بحران های اقتصادی کشور موجب بی ثباتی در بازارهای سکه و ارز شده است و جامعه باید در چنین بحران هایی تصمیم عاقلانه بگیرد تا ثبات در بازار اتفاق بیافتد نه با هجوم به خرید یک کالا موجب افزایش قیمت و سوء استفاده سودجویان و بی ثباتی در بازار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی تاکیدکرد: لازم است فرهنگ سازی در خصوص مقابله با بحران های اقتصادی در جامعه صورت پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: معضل و آسیب طلاق به سرعت در کشور روبه افزایش است و این زیبنده یک جامعه اسلامی نیست و برای کنترل و کاهش این آسیب باید همه به خصوص خانواده ها موضوع را جدی بگیرند و به میدان بیایند و نگذارند این آسیب اجتماعی در لایه های مختلف جامعه عادی شود.

این مقام قضایی استان در پایان اظهار داشت: دستگاه قضایی همه تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات، کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی و پرونده های قضایی و برخورد با مخلان امنیت عمومی و سودجویان ذی نفوذ به کار گرفته است و در این مسیر هیچ کوتاهی نخواهیم کرد ولی لازم است در این مسیر مسئولان و مردم نیز به کمک دستگاه قضایی بیایند.

دادگستری (3)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز