رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز خبر داد؛

اولتیماتوم محیط زیست شهرستان البرز به ۲۳ واحد آلاینده

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۳:۰۵
کد خبر: ۷۳۳۳۲۷
اولتیماتوم محیط زیست شهرستان البرز به ۲۳ واحد آلاینده
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز از صدور اخطار برای 23واحد آلاینده محیط زیست در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکبر کشت پرور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز با اعلام خبر فوق، اظهارکرد: کارشناسان محیط زیست شهرستان البرز در سه ماه گذشته از 121 از واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان بازید به عمل آورده و به 23 واحد آلاینده به علت رعایت نکردن ضوابط و استانداردهای زیست محیطی اخطاردادند.

کشت پرور در ادامه اضافه کرد:این اخطارها در راستای حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان صادرشده است.

این مقام مسئول همچنین افزود: با صدور اخطاریه زیست محیطی به واحد های فوق اعلام شد تا نسبت به رفع آلایندگی اقدام کنند و در غیر این صورت به جرم آلایندگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

کشت پرور گفت: البته بعد از اخطارهای صادر شده شرکت ها نسبت به اصلاح آلودگی با نصب فیلتراسیون و تغییر روش اقدام کرده و یک شرکت تصفیه خانه صنعتی پیشرفته را در دست احداث دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز رعایت اصول زیست محیطی در تولید را یکی از مهمترین عوامل جلوگیری از تخریب منابع ملی و محیط زیست دانست و اضافه کرد: با فرهنگ سازی در چنین زمینه هایی می توان در راستای حفظ محیط زیست سالم گام های موثرتری برداشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پایش واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در طول سال بطور منظم و برنامه ریزی شده صورت می گیرد و استمرار در بی توجهی به مقررات زیست محیطی با اعمال قانون و در نهایت با تعطیلی واحد آلاینده همراه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز