استاندار در جلسه شورای تامین مسکن مهر مطرح کرد :

حل مشکلات مسکن مهر در دستور کار دولت

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۰:۳۶
کد خبر: ۷۳۴۲۲۶
حل مشکلات مسکن مهر در دستور کار دولت
استاندار قزوین از پیگیری دولت برای حل مشکلات مسکن مهر باهدف رضایتمندی مردم سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در جلسه شورای تامین مسکن مهر استان با بیان این مطلب گفت: با وجود اشکالاتی که در اجرای پروژه ی مسکن مهر بوجود آمد ولی دولت به خاطر جلب رضایت مردم تلاش زیادی را برای حل مشکلات بوجود آمده انجام می دهد و این امر را در دستور کار خود قرار داده است.

زاهدی خاطرنشان کرد: مشکلات مسکن مهر بقدری زیاد است که یک وزارتخانه  مستقلی صرفا برای رسیدگی و حل  این معضلات می بایست تشکیل گردد.

استاندار قزوین ادامه داد: در پروژه ی مسکن مهر نیت خیرو هدف حل مشکلات مسکن مردم بود ولی بدون حساب و کتاب اجرایی شد که باعث بروز مشکلات و معضلاتی برای مردم شده است.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: من از روز اول با این سیاست دولت وقت در اجرای مسکن مهر مخالف بودم زیرا بهترین مرجع ومتولی ساخت مسکن در کشور مسکن سازان هستند.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حل مشکلات تعاونی های مسکن استان تاکید کرد و افزود: معاونت عمرانی استانداری؛ متولی بررسی و حل مشکلاتی است که تعاونی های مسکن در استان با پیمانکاران مسکن مهر و سایر دستگاههای اجرایی و خدمات رسان دارند، و با تشکیل جلسات کارشناسی و تخصصی می بایست این مشکلات بررسی و رفع گردد.

وی در ادامه بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز متولی بررسی مشکلات تعاونی های مسکن استان است و مشکلات تعاونی های مسکن در استان می بایست توسط این اداره کل بررسی و تعیین تکلیف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه به ارایه گزارشی از وضعیت مسکن مهر در استان پرداخت.

حق لطفی گفت: 58هزار و 599واحد مسکن مهر در استان احداث شده است.

 در این نشست؛ علاوه بر مشکلات مسکن مهر، مشکلات تعاونی های مسکن استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز