روابط عمومی مخابرات استان قزوین اعلام کرد:

آغاز طرح «غزال» مخابرات منطقه قزوین

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۲:۳۱
کد خبر: ۷۳۴۷۷۷
آغاز طرح «غزال» مخابرات  منطقه قزوین
روابط عمومی مخابرات استان قزوین از آغاز طرح «غزال» مخصوص مخابرات منطقه قزوین مشتریان اینترنت پرسرعت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روابط عمومی مخابرات استان قزوین ضمن اعلام این خبر گفت: طرح غزال مخابرات منطقه قزوین با مزایای سرعت بیشتر و زمان استفاده بیشتر بدون افزایش تعرفه، آماده استفاده توسط مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.

 در سرویس‌ های طرح غزال، مشتریان علاوه بر افزایش سرعت تا ۴برابر، زمان استفاده از اینترنت خود را نیز افزایش می‌ دهند، یعنی به ازای هر ۳ماه تمدید قرارداد اینترنت، برای هر مشتری به میزان یک ماه اینترنت رایگان بدون دریافت هزینه اضافی ارائه می‌ شود.

کلیه دارندگان خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه قزوین، کلیه مشتریان فعال و غیرفعال ADSL مخابرات و همچنین مشتریان جدید می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

در طرح غزال، سرویس‌ های مختلف با سرعت ۵۱۲کیلوبیت بر ثانیه تا ۱۶مگابیت بر ثانیه به مشتریان با شرایط ویژه و بدون افزایش تعرفه ارائه می‌ شود.

هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، به‌نحوی‌ که سبد محصولات اینترنت خانگی شرکت مخابرات ایران با ارزشی بیش از سبد محصولات استاندارد در اختیار عموم مصرف‌ کنندگان اینترنت قرار می‌گیرد.

این سرویس‌ ها شامل افزایش سرعت تا ۴برابر بدون افزایش تعرفه برای قراردادهای یک‌ ساله، افزایش سرعت تا دو برابر بدون افزایش تعرفه بدون قرار دادهای ۶ماهه، افزایش زمان استفاده مشتری به میزان یک ماه به ازای هر سه ماه تمدید قرارداد و بدون دریافت هزینه اضافی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز