معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین خبرداد؛

برگزاری انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۰:۳۰
کد خبر: ۷۳۷۴۱۴
برگزاری انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین، از برگزاری انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران استان در مرحله شهرستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر گفت: انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران استان در مرحله شهرستانی برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در دومین دوره انتخابات باشگاه های امدادگران و نجاتگران، گفت: مشارکت در جذب و سازماندهی امدادگران و نجاتگران، مشارکت در اجرای بهتر برنامه های حوزه امداد و نجات، استفاده از ظرفیت امدادگران و نجاتگران داوطلب در کنترل حوادث و سوانح شهرستان ها از جمله وظایف باشگاه شهرستانی جمیعت هلال احمر است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین در پایان یادآور شد: سازمان امداد و نجات جمیعت هلال احمر در جهت برنامه های امداد و نجات به عنوان سازمانی فراگیر آماده و پاسخگو در سوانح و حوادث به منظور کاستن آلام آسیب دیدگان است.

دکتر حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین هم درباره این انتخابات اظهار داشت: این تشکل صنفی با مشارکت امدادگران جمعیت هلال احمر استان که در تیم های عملیاتی مشغول به فعالیت هستند، تشکیل خواهد شد.

وی گفت: باشگاه در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری تشکیل می شود و در هر شعبه اعضای تیم های عملیاتی یک نفر را به عنوان نماینده شعبه انتخاب می کنند و این فرد به جمعیت هلال احمر استان معرفی شده و جمعیت هلال احمر استان نیز پس از بررسی تمامی افراد معرفی شده از سوی شعب یک نفر را به عنوان نماینده استان به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر معرفی می کند.

 این مقام مسئول ابرازکرد: افراد معرفی شده از سوی استان ها به عنوان دبیران باشگاه امدادگران و نجاتگران انتخاب و در زمینه امور رفاهی مربوط به امدادگران از جمله برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات، اردوها و همچنین برگزاری برنامه های تفریحی در تصمیم‌ گیری‌ ها و برنامه ریزی ها تاثیر گذار خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز