رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت خبرداد؛

تسطیح و تیغه زنی راههای خاکی روستاهای الموت

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۰:۰۶
کد خبر: ۷۳۷۷۰۵
تسطیح و تیغه زنی راههای خاکی روستاهای الموت
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت از انجام عملیات تسطیح و تیغه زنی راههای خاکی محورهای روستایی بخش الموت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی غلامی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت با اعلام این خبر گفت: در طی مدت عملیات راهداری در  تیرماه سال97 تسطیح راههای خاکی و شانه سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی اداره الموت از جمله عملیات انجام شده طی ماه اخیر بوده است.

غلامی اظهار داشت: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها 450000متر، تنقیه پاکسازی پل و آبرو 9عدد، شانه سازی 3000متر مکعب و آسفالت مصرفی جهت لکه گیری و روکش 185تن از اقدامات انجام شده عملیات راهداری در بخش الموت می باشد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت عنوان کرد: خاکریزی دهانه پل ها 5دستگاه، پاکسازی سطح جاده از سنگ 200مورد، لایروبی جوی، جدول و زهکش ها 67000متر و جمع آوری خاکهای اضافی، زباله و ضایعات 350مترمکعب از دیگر عملیات انجام شده است.

وی در پایان گفت: قنو زنی 119کیلومتر، ریزش برداری 47000متر مکعب و انسداد راههای غیر مجاز 5مورد از جمله دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش الموت می باشد.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز