مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خبرداد؛

ارایه بیش از ۷۰۰هزار نفرساعت آموزش های مهارتی

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۰:۲۹
کد خبر: ۷۳۸۲۳۲
ارایه بیش از ۷۰۰هزار نفرساعت آموزش های مهارتی
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از ارایه بیش از 700هزار نفرساعت آموزش های مهارتی توسط بخش دولتی طی 4ماهه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منصور جلیلوند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری 763هزار و 16نفر ساعت آموزش های مهارتی در بخش دولتی به متقاضیان ارایه شد.

جلیلوند اذعان کرد: آموزش های مهارتی ارایه شده در بخش دولتی شامل آموزش در مراکز ثابت دولتی، زندان، پادگان، مناطق روستایی، جوار دانشگاه ، صنایع و صنوف ، سکونت گاههای غیررسمی، مهارت آموزی در محیط کار واقعی و سایر تفاهمنامه های منعقده می باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خاطرنشان کرد: 3908نفر از این افراد آموزش دیده را مردان و 144 نفر را زنان تشکیل می دهند.

جلیلوند در تشریح این خبر گفت: آموزش‌های مهارتی یکی از ابزار‌های مورد نیاز برای توسعه اشتغال در سطح جامعه هستند و توانمند‌سازی نیروی انسانی با استفاده از این آموزش‌ها امکان‌ پذیر می باشد.

وی تصریح کرد؛ قزوین یکی از استان‌ های صنعتی در سطح کشور تلقی می‌شود که ارتقای سطح مهارتی افراد برای اشتغال در بخش‌ های صنعت امری مهم و ضروری تلقی می‌شود و در این راستا این استان همه ساله با تمام توان نسبت به ارایه آموزش‌ های مهارتی به متقاضیان اقدام می کند.

جلیلوند در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش های مهارتی توسط کادر مجرب آموزشی و با تجهیزات نوین و در قالب استانداردهای بین المللی اجرا می شود تا بستر لازم را برای رسیدن به اهداف سازمان و ایجاد زمینه اشتغال فراهم کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز