رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین:

مجتمع تحقیقات و فناوری جهاد دانشگاهی قزوین ساخته می شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۷:۵۴
کد خبر: ۷۳۸۴۴۱
مجتمع تحقیقات و فناوری جهاد دانشگاهی قزوین ساخته می شود
فرشاد پیله چی گفت: مجتمع تحقیقات و فناوری جهاد دانشگاهی قزوین در زمینی به مساحت بالغ بر 10هزار متر مربع ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  فرشاد پیله چی رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که بمناسبت روز خبرنگار برگزارشد با تبریک این روز خدمت اصحاب رسانه اظهارکرد: ساخت مجتمع تحقیقات و فناوری جهاد دانشگاهی قزوین در زمینی به مساحت بالغ بر 10هزار متر مربع در دستور کار قرار گرفته تا تمام خدمات حوزه های مختلف پژوهشی و آموزشی و فرهنگی آنجا متمرکز شود.

جهاددانشگاهی 2

پیله چی تاکید کرد: موازی با توسعه زیرساختی به توسعه پژوهشی هم توجه داریم و همیشه درحال توسعه و پیشرفت هستیم.

وی توجه به بخش درمانی در حوزه پژوهشی را از مولفه های اصلی جهاد دانشگاهی اعلام کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین چالاکی و چابکی و روحیه خدمتگزاری و نیروهای خلاق را از ویژگی های بارز این مجموعه برشمرد.

پیله چی با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در سنوات گذشته بحث اقتصاد مقاومتی بحث داغی بوده و حمایت از کالای ایرانی جزو منویاتی بوده که باید به آن توجه می شد که جهاد دانشگاهی خواستگاه چنین عباراتی است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی بلند مدت و تکیه بر کالای ایرانی به دنبال ترویج این امر هستیم افزود: با تمام توان برای نهادینه کردن این فرهنگ تلاش می کنیم چرا که اقتصاد مقاومتی در ذات جهاد دانشگاهی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین اذعان کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد غیر دولتی و زیرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که در 38سال گذشته همواره سعی کرده کارهای بزرگ و پایداری انجام دهد.

پیله چی با تاکید براینکه رسالت جهاد دانشگاهی انجام کارهای والاست افزود: همواره تهدیدات را بعنوان فرصت دیدیم و با برنامه ریزی دقیق و همت والا امروز دستاوردهایی را بدست آوردیم که سبب خیر شده است.

وی اذعان کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی و فرهنگی و غیرسیاسی است که همیشه به دنبال فعالیت های علمی بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموریت جهاد دانشگاهی منطبق بر اسناد بالادستی است که در حوزه های مختلف فرهنگی و آموزشی و اشتغال در سراسر کشور خدمت می کند.

پیله چی اعلام کرد: جهاد دانشگاهی در 31استان مستقرشده و دارای 3دانشگاه، 5موسسه آموزش عالی، 40 مرکز علمی کاربردی و 25پژوهشکده، 3پژوهشگاه و 143مرکز آموزش کوتاه مدت است.

وی ادامه داد: مجموعه رویان بعنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای این مجموعه محسوب می شود و علاوه بر آن مجموعه های فنی مهندسی در این مجموعه مستقرهستند.

پیله چی با اشاره به آمایش علم و فناوری در این مجموعه اذعان کرد: جهاد دانشگاهی استان قزوین از سال 83 فعالیت خود را شروع کرد و در 14 سال اخیر فعالیت های خوبی داشته و با کلیه ظرفیت ها فعالیت کرده است.

وی بیان کرد: معاونت پژوهشی و آموزشی و فرهنگی و پشتیبانی در این مجموعه مستقر هستند و مرکز علمی کاربردی و مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال موسوم به ستفا(سازمان تجارت فناوری و اشتغال) هم در این مجموعه راه اندازی شده است.

این مقام مسئول با تاکید براینکه جهاد دانشگاهی در 6حوزه مشغول فعالیت است، گفت: برای یکسال آینده برنامه مشخصی داریم و سه برنامه اساسی و کلی را دنبال می کنیم.

پیله چی اذعان کرد: بحث ثبات و ارتقای جایگاه جهاد دانشگاهی در استان را در دستور کار داریم و به دنبال بالندگی در استان هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساختی جهاد دانشگاهی افزود: نیاز به یک مجموعه متمرکز داریم که در همین زمینه  مجتمع تحقیقات و فناوری جهاد دانشگاهی قزوین در زمینی به مساحت بالغ بر 10هزار متر مربع ساخته می شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: جهاد دانشگاهی مرجع کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه هاست و همچنین در زمینه مراکز قرآنی فعالیت خوبی دارد.

جهاددانشگاهی 3

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز