فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:

تعامل پلیس با رسانه ها رشد داشته است

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۸:۱۶
کد خبر: ۷۳۸۹۰۶
تعامل پلیس با رسانه ها رشد داشته است
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از رشد تعامل پلیس با رسانه ها طی سالیان اخیر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار مهدی محمودی  فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در مراسم تقدیر از خبرنگاران استان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با تبریک این روز به اصحاب رسانه و اشاره به رشد روز افزون تعامل پلیس با رسانه ها گفت: خوشبختانه طی سالیان اخیر تعامل پلیس با رسانه ها از رشد خوبی برخوردار بوده است و به نقطه مطلوبی در این زمینه رسیده ایم.

سردار محمودی اذعان کرد: خوشبختانه در زمینه انتشار اخبار از سوی رسانه ها مشکلی نداشتیم هرچند گاها برخی اخبار اصلاح شده یا آمار صحیح در اختیار آنها قرار داده ایم.

وی گفت: حفظ احساس امنیت در جامعه وظیفه ماست که اصحاب رسانه در این زمینه می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با تاکید براینکه کار پلیس تعطیلی ندارد، افزود: برقراری امنیت برای مردم و ناامنی برای مجرمان ماموریت گسترده نیروی انتظامی بشمار می رود.

سردار محمودی  ادامه داد: امروزه پلیس در شئون مختلف زندگی مردم حضور دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از خبرنگاری بعنوان شغلی پرمخاطره و پرخاطره یادکرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در ادامه به ارائه آماری درخصوص عملکرد پلیس در 4ماهه نخست امسال پرداخت و گفت: خوشبختانه استان قزوین از استان های امن محسوب می شود و در زمینه سرقت در بین 34استان؛ در رتبه 23کشوری قرار داریم.

سردار محمودی  افزود: همچنین در فراوانی تعداد وقوع نزاع و درگیری و کل تصادفات استان در رتبه سی و دوم کشور هستیم.

وی اذعان کرد: در این مدت شاهد افزایش 78درصدی کشفیات موادمخدر، افزایش 18درصدی دستگیری سارقان، افزایش 200درصدی دستگیری مجرمان مالی و اقتصادی، افزایش 70درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا و افزایش حدود 60درصدی دستگیری شروران بوده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین همچنین از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و افزایش 30درصدی کشف سرقت و افزایش 100درصدی شناسایی ماموران قلابی خبرداد.

سردار محمودی با بیان اینکه در این مدت شاهد افزایش 85درصدی وقوع جرایم سایبری در استان بوده ایم، اذعان کرد: در این زمینه کشف جرایم رایانه ای و مزاحمت های اینترنتی و برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب های بانکی و کلاهبرداری 37درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر قتل در استان به میزان 9درصد افزود: همچنین در زمینه سرقت به عنف 11درصد؛ تجاوز به عنف 67درصد و سرقت منزل و موتورسیکلت هرکدام 12درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در پاسخ به سوال اختصاصی خبرنگار برنا درباره حادثه اخیر شلیک در شهرک غیاث آباد گفت: اختلاف مالی دلیل اصلی این حادثه بوده است.

سردار محمودی ادامه داد: ضارب به گمان اینکه مضروب به قتل رسیده اقدام به خودکشی می کند و متاسفانه مضروب هم پس از بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سردار محمودی بیان کرد: خوشبختانه در استان قزوین تجمعی نداشتیم و اوضاع را تحت کنترل داریم.

در پایان از خبرنگاران با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

                     

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز