توسط شبکه تعاون روستایی استان قزوین صورت گرفت؛

خریداری بیش از ۵۸هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان قزوینی

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۷:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۵۲۰
خریداری بیش از ۵۸هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان قزوینی
رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از خریداری بیش از 58هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان قزوینی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمود محمودی رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در جلسه شورای اداری که با حضور  معاون اداری و مالی، روسای ادارات ستادی و روسای ادارات تعاون روستایی شهرستان های قزوین، تاکستان، بوئین زهرا و آوج در سالن جلسات سازمان تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد با اعلام اینکه تاکنون بالغ بر 50هزار و 180تن گندم در مراکز خرید شرکت های تعاون روستایی خریداری شده است، افزود: از مجموع 11هزار تن کلزای خریداری شده در استان حدود 8هزار و 400تن آن توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه بیشترین خرید گندم استان در شهرستان آوج بوده است، گفت: 4مرکز خرید در این شهرستان فعال است و تا کنون 25هزار و 250تن گندم از کشاورزان در این مراکز خریداری شده است.

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین ادامه داد: خرید کماکان ادامه دارد و پیش بینی می شود امسال بیش از 30هزار تن گندم در شهرستان آوج خریداری شود.

وی یادآور شد: در سال گذشته بیش از  45هزار تن گندم و 7هزار و 500تن کلزا در استان توسط مراکز خرید شبکه تعاون روستایی خریداری شده بود.

محمودی خاطرنشان کرد: خروجی های گندم و کلزا باید در سامانه ثبت شود و سامانه با دفتر پای قپان کنترل و مغایرتی نداشته باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه کلیه مجامع شرکت های تعاون روستایی حداکثر تا بهمن ماه برگزار شود، گفت: برای برگزاری مجامع در روستاها به دهیاری ها و بخشداری ها اطلاع رسانی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: واخواهی مصوبات هیات مدیره شرکت های تعاون روستایی توسط اداره شهرستان به طور جدی پیگیری و مصوبات بعد از تائید قابل اجراست.

در پایان این جلسه محمودی رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از خدمات اصغر رحیمی که بعد از 30سال خدمت به مرحله بازنشستگی رسید، تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز