معاون امور فرهنگی کمیته امداد قزوین خبرداد؛

ارائه خدمات فرهنگی به سه هزار مددجوی قزوینی

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۶:۳۰
کد خبر: ۷۳۹۸۵۸
ارائه خدمات فرهنگی به سه هزار مددجوی قزوینی
معاون امور فرهنگی کمیته امداد قزوین از ارائه خدمات فرهنگی به سه هزار مددجوی قزوینی طی سه‌ماهه نخست امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محبی معاون امور فرهنگی کمیته امداد قزوین با اعلام این خبر گفت: ارائه خدمات فرهنگی به سه هزار و 123مددجوی تحت حمایت، واکسینه شدن آنان در مقابل تهاجم فرهنگی و آسیب‌ های اجتماعی را در بردارد.

محبی ابراز کرد: خدمات فرهنگی این نهاد شامل برگزاری دوره های آموزش خانواده، فعالیت‌ های قرآنی، کلاس‌ های آموزشی کانون‌ های فرهنگی، تربیتی و برگزاری اردوهای مختلف است.

وی بابیان اینکه در سه ماهه نخست امسال به سه هزار و 123مددجوی تحت حمایت خدمات فرهنگی ارائه شده است افزود: کمیته امداد قزوین به این منظور نزدیک به 850میلیون تومان اعتبار از منابع دولتی و داخلی خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در سه‌ ماهه نخست امسال دو هزار مددجو از خدمات آموزش خانواده متناسب با گروه سنی و جنسیت بهره‌ مند شدند.

محبی با بیان اینکه کمیته امداد درصدد است با ترویج فرهنگ قرآنی مشکلات مددجویان را تا حد ممکن کاهش دهد افزود: 350مددجو از فعالیت‌ های مختلف قرآنی مانند آموزش، حفظ، ترتیل، روانخوانی و مفاهیم بهره‌ مند می‌ شوند و در مسابقات مختلف شرکت می‌ کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین با اعلام اینکه پیوست فرهنگی در تمام خدمات حمایتی به مددجویان ارائه می‌ شود ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال پنج دوره اردوی آموزشی و تربیتی برای مددجویان برگزارشده است که در تمامی آن‌ ها پرداختن به امور فرهنگی در رأس قرار داشته است.

وی به برگزاری اردوی زیارتی و سیاحتی اشاره کرد و یادآور شد: طی سه ماهه اول سال جاری 106نفر از مددجویان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شده‌ اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز