نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی؛

رسانه ها بعنوان صدای رسای صنعت امیدبخش هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۴:۰۹
کد خبر: ۷۳۹۸۹۳
رسانه ها بعنوان صدای رسای صنعت امیدبخش هستند
سیده حمیده زرآبادی گفت: رسانه ها بعنوان صدای رسای صنعت با انتشار اخبار خوب به مردم امیدبخش هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به همت شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و در محل کسب و کار کاسپین برگزار شد از رسانه ها بعنوان صدای رسای صنعت یاد کرد و گفت: رسانه ها بعنوان صدای رسای صنعت با انعکاس فعالیت واحدهای تولیدی و پویایی تولید نقش مهمی در امیدبخشی به مردم دارند.

زرآبادی از عملکرد خوب خبرنگاران استان تجلیل و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه می توانند با ارائه واقعیت ها و آمار اشتغال و وضعیت موجود تولید، مردم را آگاه و امیدوار کنند.

وی با تاکید بر اینکه عکاسان و... نیز در مجموعه تیم خبری استان بشمار می روند افزود: خوشبختانه رسانه ها مخصوصا در حوزه صنعت عملکرد مطلوبی داشته اند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ابراز کرد: خبرنگاران با حضور در شرکت ها به سختی های کار تولید و تلاش تولیدکنندگان پی می برند که این رویه باید ادامه داشته باشد.

زرآبادی تاکیدکرد: خبرنگاران می توانند بعنوان بازوان توانمند دستگاه های اجرایی مشاوره های خوبی به مسئولان بدهند.

وی مهم ترین رسالت جامعه خبری را انتشار اخبار خوب ذکر و خاطرنشان کرد: رسانه ها باید اخبار خوب را منتشرکنند و قضاوت درمورد آنرا به عهده مردم بگذارند.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم توجه به خبرنگاران گفت: برگزاری مراسم تقدیر از فعالان رسانه ای استان توسط شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قابل تقدیر است.

زرآبادی از تاکستان بعنوان منطقه نمونه دارویی کشور نام برد و افزود: در بررسی های بعمل آمده منطقه حیدریه واقع در شهرستان تاکستان بعنوان منطقه نمونه دارویی شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر از خبرنگاران نباید در روز خبرنگار خلاصه شود و مسئولان باید همه ایام به یاد این قشر دلسوز و زحمت کش باشند.

این نماینده مجلس درمورد تسهیلات بهین یاب اظهار کرد: این تسهیلات لزوما برای اجرای طرح توسعه و... به تولید کنندگان اهدا نمی شود بلکه برخی برای حفظ شرایط موجود واحد تولیدی است که به همین دلیل هم آنها تاثیری در افزایش آمار اشتغال و... ندارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز