هافبک قزوینی بادران:

برای صعود به لیگ برتر هم قسم شده ایم

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۷:۱۵
کد خبر: ۷۴۰۱۸۵
برای صعود به لیگ برتر هم قسم شده ایم
کیانوش میرزایی گفت: شرایط بادران برای فصل جدید لیگ یک خوب است و برای صعود به لیگ برتر هم قسم شده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کیانوش میرزایی هافبک قزوینی بادران که این فصل همراه با مهدی پاشازاده سرمربی نارنجی ها به این تیم پیوسته در گفت و گوی اختصاصی با برنا درخصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: خدا را شکر در شرایط خوبی بسر می بریم و از همین ابتدای فصل همه ارکان باشگاه برای صعود به لیگ برتر هم قسم شده ایم.

میرزایی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های کاسپین و پارس جنوبی جم و راه آهن و مس کرمان را در کارنامه دارد ادامه داد: با حضور آقای پاشازاده در راس کادر فنی روز به روز بهتر می شویم و از همان روز اول در تیم حرف صعود است.

وی با اشاره به لغو بازی این تیم مقابل بانی گستر تبریز در هفته نخست لیگ یک گفت:روز گذشته برای بازی مقابل این تیم در تبریز حاضرشدیم ولی به دلیل اینکه کارت بازی بازیکنان این تیم صادرنشده بود بازی لغو شد.

بازیکن سابق کاسپین اذعان کرد: بادران این فصل با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه وارد لیگ شده و می خواهیم در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم.

میرزایی درخصوص اردوهای این تیم برای کسب آمادگی در لیگ یک توضیح داد: اردوهای ما از یکم تیر ماه شروع شده و یک اردوی 4-3 روزه در تهران داشتیم و بعد از آن 5-4 روز در کرمانشاه بودیم و یک بازی دوستانه هم آنجا انجام دادیم.

وی با اشاره به امکانات موجود در باشگاه بادران تصریح کرد: خداراشکر همه امکانات در این باشگاه مهیاست و شرایط صعود وجود دارد.

بازیکن قزوینی بادران درمورد قرارداد خود گفت: قرار داد من با این باشگاه یکساله است و این قرارداد بگونه ای بسته شده که درصورت عملکرد خوب به آن اضافه می شود که همین مساله برایم انگیزه بزرگی محسوب می شود.

میرزایی با تاکید براینکه امسال محکوم به صعود هستیم ادامه داد: این فصل با شماره 11 بادران به میدان خواهم رفت و امیدوارم بتوانم بازی های خوبی را برای این تیم انجام دهم.

وی با اشاره به شکل گیری تیم کاسپین گفت: تلفیق مجید رضایی بعنوان مدیر عامل و سعید دقیقی بعنوان سرمربی می تواند برای کاسپین نتیجه دهد که البته باید همه دست اندرکاران فوتبال قزوین در این زمینه یکدل باشند.

کیانوش میرزایی2

نظر شما