طی مراسمی با حضور مسئولان صورت گرفت؛

افتتاح هفتمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در قزوین

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۴:۲۴
کد خبر: ۷۴۰۷۲۴
افتتاح هفتمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در قزوین
هفتمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی طی مراسمی با حضور مسئولان در قزوین آغازبکارکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفتمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی همزمان با دومین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات شب گذشته ۲۲مرداد ماه و با حضور مسئولان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین درخصوص این نمایشگاه اعلام کرد: نمایشگاه های فوق از تاریخ 22لغایت 26مرداد ماه بمدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر هستند.

این مسئول افزود: این نمایشگاه ها در فضایی به مساحت 4000مترمربع  با مشارکت بیش از 100فعال و تولید کننده در حوزه های گل و گیاه،  گل های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در زمینه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات در خدمت مردم می باشند.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: مشارکت کنندگان از استان های سمنان، تهران، اردبیل، البرز، قزوین، مازندران، گیلان و اصفهان محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.

وی ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه ها می توان به برقراری ارتباط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان و فعالان، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده و ... اشاره کرد.

طاهرخانی در پایان افزود: هفتمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی همزمان با دومین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های  بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان است.

نمایشگاه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز