مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین خبر داد؛

کسب رتبه برتر شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۳:۱۶
کد خبر: ۷۴۰۷۳۰
کسب رتبه برتر شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین از کسب رتبه برتر شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در همایش سراسری تعاونی های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکرم نجفی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با اعلام این خبر گفت: شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در همایش سراسری تعاونی های کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

در همین راستا مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در پیام تبریکی اظهارکرد: کسب رتبه برتر شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در سایه کار گروهی و روحیه تعاون در بین اعضا و کارکنان این شرکت، انگیزه لازم و محیط مناسبی را برای رشد، ارتقاء و دستیابی به اهداف بلند مدت فراهم کرده است.

به ثمر نشستن زحمات شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی بوئین زهرا در انتخاب این مجموعه به عنوان تعاونی برتر کشور و دستیابی به افتخار اخذ تقدیرنامه را به مدیرعامل پرتلاش، اعضای هیئت مدیره، بازرسین و کلیه دست اندرکاران سخت کوش این واحد که با دانش، تخصص و تعهد خود نقش بسزایی در دستیابی به این مهم ایفا نمودند، تبریک عرض می کنم.

 تحصیل چنین موفقیتی تنها با حسن تدبیر و تلاش صادقانه ی تک تک همکاران پر تلاش شرکت تعاونی دهیاری ها و راهنمایی های مدبرانه بخشدار محترم بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا میسر شده است. امید است با تلاش همه همکاران شاهد پیشرفت بیش از پیش این مجموعه در تمام سطوح باشیم .

2نجفی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز