معاون پیشگیری بهزیستی قزوین اعلام کرد؛

اختلالات کودک از مهمترین موضوعات مطروحه با سامانه ۱۴۸۰

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۹:۵۹
کد خبر: ۷۴۱۱۳۵
اختلالات کودک از مهمترین موضوعات مطروحه با سامانه ۱۴۸۰
معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی قزوین اختلالات کودک را جزو مهمترین موضوعات مطروحه با سامانه 1480 این اداره کل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ زهرا غلامرضایی معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی قزوین در نشست منطقه ای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: اختلالات کودک و نوجوان جزو پنج اولویت مهم طرح شده با مشاوران سامانه تلفنی 1480 و یا مشاوره های حضوری بهزیستی استان است.

 وی افزود: این موضوع بیانگر اهمیت مسایل گروه سنی کودک و نوجوان در جامعه بوده که خانواده ها دغدغه های جدی در این حوزه دارند.

این مقام مسئول در ادامه، همکاری بین آموزش و پرورش و بهزیستی را در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: سوابق این همکاری در طرح های بهزیستی از جمله روان بهداشت یار مدارس از سال78 و یا طرح مهارت های زندگی در پایه چهارم و پنجم ابتدایی بسیار روشن بوده و نتایج مثبت آن موجب شده این 2دستگاه با توسعه همکاری های خود طرح های جدیدتر دیگری را اجرا کنند.

غلامرضایی گفت: برخلاف گذشته، در سال های اخیر با توجه به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی مساله تربیت به جای آموزش در عرصه نظام تعلیم و تربیت پررنگ تر شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان نیز در ادامه همکاری دستگاه های یاد شده با هدف ارتقای سرمایه اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس ویژه دانش آموزان پایه هشتم اجرا می شود.

نشست منطقه ای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان با حضور نمایندگان استان های زنجان، گیلان، مازندران و گلستان به میزبانی قزوین برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز