مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

"هاکی" باید به مردم معرفی شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۶:۴۶
کد خبر: ۷۴۱۱۸۶
هاکی باید به مردم معرفی شود
عباس علایی مقدم گفت: هاکی از رشته های مفرحی است که باید در استان قزوین به خوبی به مردم معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هاکی قزوین با اشاره به جذابیت رشته هاکی اظهارکرد: هاکی به عنوان یک رشته مفرح تاکنون به خوبی در استان به مردم معرفی نشده که امیدواریم با تشکیل کادر جدید هیات؛ این امر صورت بگیرد.

علایی مقدم با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی می توان در این رشته نتیجه گرفت، افزود: کادر جدید هیات باید نگاه ویژه ای به شهرستان ها داشته باشد و در این مناطق هم شاهد رونق هاکی و شکل گیری هیات های شهرستانی باشیم.

وی با بیان اینکه هاکی در چندین سال اخیر در استان افت و خیز زیادی داشته، اظهارکرد: امیدواریم رئیس جدید هیات هاکی قزوین با استفاده از همه ظرفیت ها این رشته را به سرمنزل مقصود برساند و سال آینده در زمان برگزاری مجمع سالیانه شاهد ارائه عملکرد خوب از سوی رئیس هیات باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین ابراز کرد: از اینکه فردی از جنس رسانه و آشنا با مسائل ورزشی در راس هیات هاکی قزوین قرار گرفته خوشحالیم و امیدواریم همانگونه که در حوزه مسائل ورزشی و در مقام خبرنگار صاحب نظر بودند در زمینه مدیریت و اجرایی در ورزش نیز خوب عمل کنند.

علایی مقدم2

نظر شما