مدیر کل استاندارد قزوین مطرح کرد؛

نهادینه کردن فرهنگ استاندارد با کمک صدا و سیما

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۰:۴۷
کد خبر: ۷۴۱۴۴۰
نهادینه کردن فرهنگ استاندارد با کمک صدا و سیما
مدیر کل استاندارد قزوین کمک صدا و سیما را در نهادینه کردن فرهنگ استاندارد موثر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیروس صارمی مدیر کل استاندارد قزوین در دیدار با سعید انبار لویی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین که به همراه معاونین و حراست اداره کل صورت گرفت با تاکید بر نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی استاندارد ابراز کرد: صدا و سیما با توجه به جامعیت آن می تواند نقش اساسی در نهادینه کردن فرهنگ استاندارد ایفا کند.

در این دیدار مدیر کل استاندارد قزوین ضمن معرفی همکاران و ارائه خلاصه ای از اولویت های کاری اداره کل گفت: در این استان با توجه به صنعتی بودن، سلامت و ایمنی و استاندارد فرآورده های تولیدی از اولویت های اصلی استاندارد قزوین است.

صارمی افزود: وظایف دیگر از جمله استاندارد سازی آسانسورهای دولتی و اماکن عمومی، کنترل و بازرسی تجهیزات تفریحی شهرهای بازی و زمین های بازی، ایمن سازی و رفع خطر از جایگاههای CNG، آزمون ترازوها و اطمینان از صحت عیار فلزات گرانبها نیز به منظور صیانت از حقوق شهروندان با دقت توسط کارشناسان استاندارد در حال انجام است.

مدیر کل استاندارد قزوین ضمن تشکر از دستگاههای اجرایی که با استاندارد همراه هستند گفت: برای نهادینه شدن فرهنگ استاندارد نیاز به اطلاع رسانی وسیع و مستمر است که قطعاٌ صدا و سیمای استان بهترین گزینه برای این هدف می باشد.

در ادامه این دیدار، مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین  ضمن خیر مقدم و تشکر از مدیریت و پرسنل استاندارد قزوین از اقدامات صورت گرفته در راستای صیانت از حقوق شهروندی گفت: این دستگاه آماده همکاری با استاندارد قزوین در خصوص هر آن چه که به سلامت و ایمنی مردم مرتبط است، می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز