مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

وام جهیزیه به ۲۰۰نوعروس تحت حمایت پرداخت می شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۰:۰۳
کد خبر: ۷۴۱۴۸۰
وام جهیزیه به ۲۰۰نوعروس تحت حمایت پرداخت می شود
مجید مؤمنی گفت: کمیته امداد استان قزوین با همکاری بانک انصار اقدام به پرداخت وام جهیزیه به ۲۰۰نوعروس تحت حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست مشترک با جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و رئیس سازمان بسیج سازندگی استان که بمنظور بررسی راهکارهای افزایش خدمت به نیازمندان صورت گرفت اظهار کرد: با همکاری بانک انصار و کمیته امداد استان قزوین به ۲۰۰نوعروس تحت حمایت سه میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه تهیه جهیزیه پرداخت می‌ شود.

وی ادامه داد: کارت یارانه سرپرست خانواده ضامن این تسهیلات خواهد بود.

مؤمنی با تقدیر از همکاری بسیج در خدمت به محرومان و همکاری با این نهاد بیان کرد: یکی از نیازهای مددجویان تحت حمایت تامین جهیزیه است از این رو با همکاری مشترک میان بانک‌ های مختلف و دستگاه‌ های خدمت رسان تلاش می‌ کنیم این مشکل را رفع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: در کنار این تسهیلات یک میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام (ره) و ۵۰۰هزار تومان از سوی بانک انصار به صورت بلاعوض به این ۲۰۰نوعروس پرداخت می‌ شود.

وی با اشاره به برنامه های کمیته امداد در بحث اشتغال و توانمند سازی مددجویان، اعلام کرد: در زمینه مسکن نیز به دنبال حل مشکل نیازمندان هستیم که پیش بینی می‌کنیم براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری بخش اعظم و قابل توجهی از مددجویان مشکل مسکن شان رفع شود.

مؤمنی توضیح داد: برنامه کمیته امداد استان قزوین برای سال جاری واگذاری ۴۲۵واحد مسکونی به مددجویان است که در صورت همکاری دستگاه‌ های مختلف و بانک‌ های عامل تا پایان سال یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت و در واقع تلاش می‌ کنیم برنامه سه ساله مسکن را در یک سال اجرایی کنیم.

در ادامه جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: همه دستگاه‌ های نظام موظف به خدمت به مردم هستند و از نهادها و دستگاه‌ های منتسب به نظام و امام (ره) توقع بیشتری می‌ رود و بایستی کار جهادی انجام دهند.

عباس برزگر عنوان کرد: هدف ما فقط انجام کار سازمانی نیست چرا که به تجربه ثابت شده کار جهادی همیشه راه گشا بوده است.

وی اظهارکرد: توقع مردم از نظام خدمت به مردم است و قطع به یقین اگر در بسیج، سپاه و کمیته امداد خدمت جهادی و تکلیف مدار را استمرار دهیم بسیاری از مشکلات مناطق محروم برطرف می‌ شود.

در ادامه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین و رئیس بسیج سازندگی در خصوص همکاری برای ارتقای خدمت به نیازمندان به ویژه ایجاد اشتغال و ساخت و تعمیر مسکن در مناطق محروم پیشنهادهایی ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز