فلنگ قزوینی مس از قهرمانی آسیا می گوید:

بخوبی از حیثیت فوتسال ایران در آسیا دفاع کردیم/حتی یک بنر هم برایمان نزدند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۷:۰۹
کد خبر: ۷۴۲۱۷۳
بخوبی از حیثیت فوتسال ایران در آسیا دفاع کردیم/حتی یک بنر هم برایمان نزدند
مرتضی عزتی گفت: با قهرمانی در جام باشگاه های آسیا بخوبی از حیثیت فوتسال ایران دفاع کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرتضی عزتی بازیکن قزوینی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که با این تیم موفق به قهرمانی در جام باشگاه های آسیا شد در گفت و گوی اختصاصی با برنا اظهارکرد: خوشبختانه با همدلی ارکان باشگاه توانستیم در جام باشگاه های آسیا قهرمان شویم و بخوبی از حیثیت فوتسال ایران دفاع کنیم.

عزتی با بیان اینکه از همان ابتدا هدف همه ارکان باشگاه قهرمانی بود افزود: در این مسابقات بازی های خوبی را انجام دادیم و توانستیم رقبا را با اختلاف فاحش ببریم.

وی درباره بازی فینال با نماینده ویتنام گفت: بازی سختی در فینال داشتیم و تیم حریف تیم دونده ای بود و نیمه اول را دو بر دو به رختکن رفتیم.

فلنگ قزوینی مس ادامه داد: نیمه دوم با تجربه و با تکنیک عمل کردیم و توانستیم فاتح این مسابقات شویم.

عزتی با اشاره به حضور تیم های قدرتمند در این رقابتها اذعان کرد: علاوه بر نماینده ویتنام بانک بیروت لبنان و نماینده تایلند هم خوب بودند.

وی تصریح کرد: باتوجه به عدم قهرمانی تاسیسات و گیتی پسند در این رقابتها توانستیم با جذب حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده ایران را صاحب عنوان قهرمانی کنیم که این قضیه خیلی خوشحال کننده بود.

فلنگ قزوینی مس تاکیدکرد: در این مسابقات یک سروگردن از رقبا بالاتر بودیم و به هرچه می خواستیم رسیدیم.

عزتی اذعان کرد: یکی از بهترین جام هایی بود که در طول دوران ورزشی ام کسب کردم.

وی ادامه داد: قهرمانی در این رقابتها واقعا سخت است و فشار زیادی روی همه ما بود.

فلنگ قزوینی مس با بیان اینکه در این رقابتها حرفه ای و با تجربه عمل کردیم افزود: من در این بازی ها 4گل زدم و یک بازی هم بهترین بازیکن زمین شدم و از عملکردم راضی هستم.

عزتی درمورد سعید مومنی دروازه بان قزوینی مس هم گفت: سعید دو بازی که بجای علیرضا صمیمی درون دروازه ایستاد بهترین عملکرد را داشت.

وی با اشاره به حضور مس در جام باشگاه های جهان گفت: امسال نماینده تایلند در این رقابتها حاضرخواهد بود و سال بعد هم ما بعنوان نماینده ایران در این تورنمنت شرکت خواهیم کرد.

فلنگ قزوینی مس درمورد تقارن قهرمانی مس با سومین سالگرد زلزله ورزقان گفت: قبل از فینال این قضیه را می دانستیم ولی احساساتی نشدیم و از دل و جان مایه گذاشتیم تا گوشه ای از غم بازماندگان این حادثه را کم کنیم.

عزتی با گلایه از بی مهری مسئولان اذعان کرد: متاسفانه بعد از قهرمانی حتی یک بنر هم برای ما نزدند و کسی در قزوین سراغی از ما نگرفت.

وی ادامه داد: شاید مسئولان استان قزوین از کار ما خبر نداشتند و به گونه ای برخورد کردند که انگار از مسابقات دانش اموزی برگشته ایم.

فلنگ قزوینی مس درمورد حضور مس در لیگ برتر فوتسال اظهارکرد: قبل از جام باشگاه های آسیا دو برد و یک مساوی در لیگ کسب کردیم و همه از ما توقع قهرمانی دارند.

عزتی ادامه داد: امروز در هفته هفتم با مقاومت کرج بازی داریم که امیدواریم برنده شویم.

مرتضی عزتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز