رییس دادگستری شهرستان قزوین خبر داد؛

برگزاری دادگاه ۲کارمند متخلف اداره کل راه و شهرسازی

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۳:۲۹
کد خبر: ۷۴۲۲۷۱
برگزاری دادگاه ۲کارمند متخلف اداره کل راه و شهرسازی
رییس دادگستری شهرستان قزوین از برگزاری دادگاه 2کارمند متخلفت اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رییس دادگستری شهرستان قزوین با اعلام این خبر گفت: آذرماه سال 95؛ 2کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی دستگیر شده بودند که جلسه رسیدگی به اتهامات این 2کارمند در شعبه 102دادگاه کیفری دو قزوین به ریاست قاضی کاظم پور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در برخورد با دست اندازان به حقوق بیت المال و دولت جدیت دارد و در این مسیر با همه کسانی که بخواهند با سوءاستفاده از جایگاه خود حقوق بیت المال را تضییع کنند قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب و همچنین رییس معظم قوه قضاییه خواستار برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی هستند، گفت: دستگاه قضایی در برابر مفسدان اقتصادی تمام قد ایستاده است و نخواهیم گذاشت حقوق این ملت توسط عده ای فرصت طلب، سودجو و زیاده خواه تضییع شود.

این مقام قضایی در ادامه خاطر نشان کرد: در جلسه دادگاه با توجه به کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای قزوین، موضوع نقل و انتقال 67قطعه از زمین های دولتی به اشخاص از طریق جعل اسناد توسط متهمین اصلی مورد رسیدگی قرار گرفت.

حجت الاسلام کثیرلو در ادامه تصریح کرد: این پرونده 17متهم دارد که 2نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی قزوین به عنوان متهم اصلی که همچنان بازداشت هستند و 15متهم دیگر نیز حضور دارند که عناوین اتهامی موجود در کیفرخواست صادره انتقال مال غیر(کلاهبرداری)، جعل و استفاده از سند مجعول، تحصیل مال نامشروع و سهل انگاری در انجام وظیفه است.

این مقام قضایی در پایان اظهار داشت: تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل تحقیقات و برگزاری جلسه رسیدگی رای دادگاه بدوی توسط شعبه 102دادگاه کیفری دو قزوین صادر خواهد شد.

دادگستری (1)

نظر شما