مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین خبرداد؛

افتتاح ۱۸پروژه آب روستایی طی هفته دولت در قزوین

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۶:۵۳
کد خبر: ۷۴۲۷۹۱
افتتاح ۱۸پروژه آب روستایی طی هفته دولت در قزوین
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین از افتتاح 18پروژه آب روستایی طی هفته دولت در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "محمّد محمّد علیزاده" مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته دولت (دوم لغایت نهم شهریورماه)، 18پروژه عمرانی آبرسانی روستایی در استان قزوین افتتاح می شود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 56میلیارد و 700میلیون ریال هزینه شده و با بهره برداری از آن ها 3631خانوار روستایی شامل بیش از 11هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

این مقام مسئول پروژه های یاد شده را شامل افتتاح هفت طرح آبرسانی به روستاهای حوزه شهرستان بویین زهرا، یک طرح در حوزه شهرستان تاکستان، یک طرح در حوزه شهرستان آبیک، چهار طرح در حوزه شهرستان آوج و نیز پنج طرح در حوزه شهرستان قزوین عنوان کرد.

"محمّد علیزاده" همچنین اظهار داشت: دولت برای آبرسانی به روستاها سرمایه گذاری زیادی می کند و لازم است اهالی روستاها در نگهداری از تاسیسات و تجهیزات ارزشمند آبرسانی همکاری کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین همچنین خواستار مشارکت عمومی برای مدیریت مصرف آب آشامیدنی در روستاهای استان شد و خاطر نشان کرد: باید منابع ارزشمند را برای ادامه حیات اجتماعی و اقتصادی روستاهایمان و نیز نسل های آینده حفظ کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود کاهش بارش ها و محدودیت منابع آب، باید خود مردم مدیریت مصرف آب را برعهده بگیرند و در این زمینه "سازگاری با کم آبی" را مورد توجه قرار دهند.

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین تا پایان سال 96، خدمات خود را به 113هزار و 820مشترک در 505روستای تحت پوشش ارائه کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز