استاندار در نشست ستاد تنظیم بازار استان مطرح کرد؛

نقش مهم تعاون روستایی در عرضه مستقیم کالاهای اساسی

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۷:۴۰
کد خبر: ۷۴۲۸۰۵
نقش مهم تعاون روستایی در عرضه مستقیم کالاهای اساسی
استاندار قزوین بر نقش مهم تعاون روستایی در عرضه مستقیم کالاهای اساسی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ زاهدی استاندار قزوین در نشست ستاد تنظیم بازار استان که با حضور خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد بر نقش مهم تعاون روستایی در عرضه مستقیم کالاهای اساسی تاکید کرد.

زاهدی در این جلسه اظهار کرد: باید کالاهای ضروری به اندازه کافی در دسترس آحاد جامعه قرار گیرد و قیمت کالاهای مشمول طرح نیز به طور مرتب مورد رصد قرار گیرد.

استاندار قزوین گفت: برای از دست ندادن بازار صادرات و با هماهنگی دادستانی می توان دام غیر پرواری استان را از کشور صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین کالاهای ضروری و با توجه به بازگشت حجاج و فرا رسیدن ماه محرم اقدام های لازم باید صورت پذیرد و شهرداری به همراه تعاون روستایی برای تخصیص میدان تره بار و توزیع مناسب کالاها با هم همکاری داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: سازمان تعاون روستایی استان بازارچه ای برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی راه اندازی کند تا مردم کالاهای خود را بدون واسطه و دخالت دلالان و با قیمت مناسب خریداری کنند.

حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین هم در این نشست گفت: شبکه تعاون روستایی می‌تواند محصولات کشاورزی، صنایع دستی و روستایی را با قیمت مناسب از تولید به مصرف عرضه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز