مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:

دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۰:۵۸
کد خبر: ۷۴۲۸۱۲
دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در این استان طی روزهای 29مرداد لغایت 2شهریور ماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار داشت: دهمین  نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی از تاریخ 29مرداد لغایت 2شهریور ماه به مدت پنج روز  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: ارتقاء سطح آگاهی‌ های عمومی شهروندان در زمینه بازی و اسباب‌ بازی و سرگرمی‌ های آموزشی متناسب با سطوح سنی، آشنایی خانواده‌ ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و معرفی آخرین تولیدات جدید از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

طاهرخانی تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه‌ های بازی و سرگرمی، بازیهای فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک کودک، آموزش، تزئینات اتاق کودک، سیسمونی، آموزشگاه‌ های هنری و مهد کودک محصولات خود را عرضه خواهندکرد.

وی اظهار کرد: بیش از 50مشارکت کننده از استان‌ های تهران، آذربایجان شرقی،  قزوین، همدان، یزد و اصفهان در فضایی به مساحت 2000متر مربع محصولات و تولیدات خود را عرضه می کنند.

طاهرخانی در پایان یادآور شد: دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در مدت برگزاری، از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما  برگزار خواهد شد.

نظر شما