مدیر کل بهزیستی استان قزوین خبرداد؛

کمک ۴میلیاردی مردم قزوین به مددجویان بهزیستی

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۷:۲۸
کد خبر: ۷۴۲۸۵۲
کمک ۴میلیاردی مردم قزوین به مددجویان بهزیستی
مدیر کل بهزیستی استان قزوین از کمک ۴میلیاردی مردم این استان به مددجویان بهزیستی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: مردم استان قزوین در سه ماه نخست امسال بیش از ۴میلیارد و ۸۷۷میلیون ریال به مددجویان بهزیستی کمک کردند.

وی افزود: مبلغ پرداخت شده در قالب تامین کمک هزینه مسکن، جهیزیه و ازدواج، دارو و درمان، اشتغال، تحصیل و معیشت خانواده‌ های نیازمند بوده است.

وارثی اذعان کرد: راه اندازی موبایل پیمت، انعقاد تفاهمنامه درباره جانمایی صندوق‌ های مشارکت‌ ها، جذب خیر برای تامین جهیزیه، پیگیری طرح داوطلبین و استفاد از حضور پزشکان در حوزه‌ های تخصصی گوناگون از خدمات انجام شده برای جلب مشارکت‌ های مردمی است.

وی با اشاره به طرح حامی افزود: در این طرح ۹۰خیر فعال از ۱۶۰کودک در استان حمایت می‌ کنند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: در طرح حامی فرزندان زیر پوشش از بدو تولد تا ۱۸سالگی از سوی افراد خیرخواه، در زمینه‌ های تحصیلی، درمانی، معیشتی حمایت و ماهانه مبالغی به حساب آنان واریز می‌ شود.

وارثی در ادامه به طرح شکرانه سلامت اشاره کرد و افزود: در این طرح کارکنان ادارات از طریق اهدای ۴رقم آخر فیش حقوقی و یا رقم‌ های دلخواه از طریق حوزه مالی مبالغ را جمع آوری و به حساب مشارکت‌ های بهزیستی واریز می‌ کنند.

وی گفت: همچنین در سه ماه نخست امسال بین هزار و ۸۲خانوار سبد غذایی توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به طرح حمایت تحصیلی ابرار گفت: در این طرح اتاق بازرگانی استان قزوین از ۳۱محصل و دانشجوی نخبه حمایت تحصیلی می‌ کند.

وارثی گفت: در این طرح به هر دانشجو ماهانه یک میلیون تا یک میلیون و هشتصد هزار ریال پرداخت می‌ شود.

نظر شما