شهردار محمدیه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه:

از همه دیدگاه ها برای خدمت به مردم استفاده می کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۴:۵۲
کد خبر: ۷۴۲۸۹۲
از همه دیدگاه ها برای خدمت به مردم استفاده می کنیم
مریم نخستین گفت: از همه دیدگاهها در راستای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مریم نخستین شهردار محمدیه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس شورای شهر برگزارشد با تاکید بر بکارگیری سلایق مختلف در پیشبرد اهداف اظهارکرد:در شهرداری به دنبال اعتماد سازی هستیم و از همه دیدگاهها برای رسیدن به هدف و خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

شهردار محمدیه اذعان کرد: به کمک همه رسانه ها نیاز داریم تا اعتماد سازی محقق شود و در این میان از انتقاد و پیشنهاد همه رسانه ها استقبال می کنیم.

نخستین با تشکر از خبرنگاران در پیشبرد امورشهری گفت: رسانه ها بازوان توانمند مدیریت شهری هستند که می توانند با انعکاس مشکلات و مطالبات مردمی مسئولان را در رسیدن به هدف یاری کنند.

شهردار محمدیه بازپیرایی منطقه هفت، بازسازی زیرساختهای شهری، راه اندازی بازارچه های شهری و تقویت شادی و نشاط در میان مردم را از اولویت های شهرداری در سال جاری برشمرد.

وی افزود: اولین بودن سخت است و به عنوان تنها شهردار زن رسالت سنگینی دارم تا با موفقیت در این مسئولیت بتوانم مسیر را برای دیگر بانوان توانمند باز کنم.

نخستین تصریح کرد: اعضا شورا بسیار همراه هستند و در ۹۰روز کاری از حمایت مردم و مسئولان برخوردار بوده ام اما باید گفت سال قبل شرایط خوبی نداشتیم و در محمدیه از نظر مدیریتی تغییراتی داشتیم و توقع شهروندان بالا رفته است.

وی یادآور شد: بافت شهر محمدیه اصولی است اما مهرگان به عنوان بزرگترین طرح مسکن مهر کشور با مشکلاتی مواجه است که کار شهرداری را بسیار سخت کرده و با محدودیت منابع مالی در شرایط سختی قرار گرفته ایم.

شهردار محمدیه اظهار داشت: شفاف سازی در شهرداری در اولویت است حتی آگهی مزایده و مناقصه در سایت منتشر می شود.

 نخستین اضافه کرد: وجود اتوبان در محدوده شهر محمدیه و مهرگان یک فرصت است که باید از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: فضای شهری مهرگان برای ایجاد میدان میوه و تره بار، خشکبار و نمایشگاه بین المللی بسیار مناسب است و باید پیگیری شود.

شهردار محمدیه اضافه کرد: کانال آب حدود  ۴.۵کیلومتر طول دارد که در محدوده ای به مسافت ۱.۵کیلومتر نیازمند ایمن سازی است که در سالهای گذشته ۱۰۰میلیون تومان و امروز در محدوده مهرگان حدود ۴۰۰میلیون تومان اعتبار لازم دارد.

نخستین اضافه کرد: انسان، محور توسعه پایدار  است و در مهرگان نیازها زیرساختی است به همین دلیل جاده دسترسی مهرگان از مسیر کورانه به قزوین با ۱۵میلیارد تومان با نظارت و اجرای شهرداری اجرا می شود و دو پارک ولایت و غدیر هم در دست اجراست تا سرانه فضای سبز بالا برود.

نخستین تصریح کرد: ایجاد زمینه دسترسی مردم به فضای تجاری، راه اندازی بازارچه ها برای اشتغال زنان بد سرپرست و افراد بیکار و توجه به ایجاد پارک بانوان در مهرگان در دستور کار است.

شهردار محمدیه بیان کرد: به دلیل قدمت شهر محمدیه به نظر می رسد بازپیرایی شهر ضروری است که در حال اجراست و باید تسریع شود.

نخستین ادامه داد: به دلیل محدودیت منابع مالی هم مدیریت پروژه ها را در اولویت قرار داده ایم و تخریب بسیار کم و هزینه ها کمتر شده است.

وی افزود:به دنبال درآمد پایدار هستیم و منطقه هفت بزودی رونق خواهد گرفت و وارد بافت خواهد شد و یک پروژه تجاری دیگر نیز در دستور کار قرار دارد تا فعالیتها شتاب گیرد.

نخستین با اشاره به مشکل استقرار ایستگاه عوارضی در مسیر محمدیه به قزوین اظهارداشت: مسیر دسترسی مستقلی از جاده کورانه برای این کار پیش بینی شده و ایمن سازی کانال آب نیز باید مورد توجه قرار گیرد که با همکاری آب منطقه ای عملیاتی خواهد شد.

وی در خصوص زمین تعاونی ارتش گفت: این زمین در دست بازنشستگان است و با اداره راه و شهرسازی صحبت شده تا این قطعه زمین به عنوان فضای شهری به شهرداری داده شود و به جای آن یک زمین در مهرگان به اعضا اعطا شود.

نخستین اظهارداشت: سیاسی نیستم و کار اجرایی می کنم، تحصیلاتم برنامه ریزی شهری است، لباس خدمت پوشیده ام و امیدوارم روسفید شوم و با کمترین اشتباه دوران خدمت به مردم را سپری کنم.

در ادامه کاظمی عضو شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: نقد باید منصفانه باشد تا مورد توجه مدیران قرار گیرد.

حسنی عضو دیگر شورا هم اظهارداشت: نشست های خبری مهم است و رسانه ها با سند و اطلاعات کافی قلم بزنند.

منفرد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای محمدیه بیان کرد: برنامه یک ساله تدوین شده که اجرا خواهیم کرد و برنامه های ورزشی، فرهنگی، هنری برای شادی و نشاط مردم داریم و برنامه های رمضان ویژه در مناسبتها، ویژه کودکان، آموزش شهروندی و یوگای خنده و همایش سوارکاری اجرا شده است.

سیاه دهنی عضو دیگر شورا هم از نقش رسانه ها در تسریع پروژه ها تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز