فرماندار شهرستان آوج مطرح کرد؛

کمیته امداد در خط مقدم خدمت به مناطق محروم

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۰:۴۰
کد خبر: ۷۴۲۸۹۷
کمیته امداد در خط مقدم خدمت به مناطق محروم
فرماندار شهرستان آوج کمیته امداد را در خط مقدم خدمت به مناطق محروم و مردم بی بضاعت دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی اکبر سلیمانی، فرماندار شهرستان آوج در مراسم اختتامیه کارگاه آموزش خیاطی شهر آبگرم که با حضور مسئولان محلی برگزار شد اظهارکرد: کمیته امداد در عرصه خدمت به مردم حضور برجسته‌ ای دارد ولی این نهاد در مناطق محروم در خط مقدم خدمت به مردم است.

وی با تقدیر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: این نهاد با نیت پاک و حضور مردم در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد و از ابتدای تشکیل، اعتماد قاطبه مردم را جلب کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت‌ های کمیته امداد امروز در سراسر کشور ملموس و برجسته است.

فرماندار شهرستان آوج افزود: خدمات مختلفی از کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد هستیم لکن توانمندسازی مددجویان که با آموزش فنی و حرفه‌ای همراه است را باید سیاستی ارزشمند و مؤثر در کاهش محرومیت دانست.

رئیس کمیته امداد آبگرم نیز در این مراسم، خدمت رسانی به نیازمندان را محور اصلی و اساسی در این نهاد دانست و گفت: یکی از سیاست‌ های اصلی کمیته امداد امام (ره)، توانمند سازی جامعه هدف از طریق پرداخت تسهیلات و ایجاد فرصت های شغلی برای خانواده های تحت حمایت است.

همت امانی به برگزاری مراسم اختتامیه کارگاه آموزش خیاطی اشاره کرد و توضیح داد: این کارگاه در دهه فجر سال 96 با دستان استاندار قزوین آغاز به کار کرد و امروز 28مددجوی حاضر در این کارگاه بعد از 460ساعت آموزش، هنرورزانی هستند که بعد از آزمون اداره کل فنی و حرفه‌ای مدرک رسمی مهارت آموزی را از این سازمان دریافت کرده اند.

وی اعلام کرد: برای این دوره آموزشی 27میلیون تومان هزینه شده است که این افراد در صورت تمایل برای دریافت تسهیلات اشتغال در اولویت هستند.

رئیس کمیته امداد آبگرم یادآور شد: یکی از سرفصل‌های کمیته امداد ارتقاء وضعیت فرهنگی جامعه هدف است که در این کارگاه علاوه بر آموزش فنی، آموزش مهارت‌های زندگی، احکام و مسائل شرعی، مباحث مرتبط با بهداشت روانی نیز توسط اساتید مرتبط ارائه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز