با رضایت اولیای دم صورت گرفت؛

پایان کابوس اعدام پس از ۱۶سال

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۴:۵۰
کد خبر: ۷۴۲۹۱۳
پایان کابوس اعدام پس از ۱۶سال
فردی که مرتکب قتل در ملارد کرج شده بود با رضایت اولیای دم پس از 16سال از کابوس اعدام نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام علی زمانی رئیس شورای حل اختلاف قزوین با اشاره به صلح و سازش پرونده قتل پس از ۱۶سال در قزوین گفت: قاتلی که ۱۶سال پیش دوستش را در ملارد کرج به قتل رسانده بود، مورد گذشت و رضایت خانواده مقتول قرار گرفت.

حجت الاسلام زمانی اظهار کرد: پرونده قتل آقای (م. ش) که در ملارد کرج اتفاق افتاده بود، در سال ۹۳ به شورای حل اختلاف استان قزوین ارجاع شد تا اقدامات مصالحه و سازش قتل برای آن صورت پذیرد.

وی در توضیح پرونده تصریح کرد: ماجرا از این قرار بود که قاتل پرونده آقای (الف. ق) در اسفندماه سال ۸۱ به همراه مقتول آقای (م. ش) و دوست دیگرشان که همگی دوستی چندین و چندساله داشتند، برای خرید لوازم صوتی و تصویری به استان البرز می روند و با یکدیگر تصمیم می گیرند که شام را در همان استان صرف کنند.

حجت الاسلام زمانی بیان کرد: پس از گذشت مدتی، قاتل متوجه می شود که دو دوست دیگرش برای خرید مواد مخدر به کرج آمده اند و همین موضوع سبب می شود تا میان آنها دعوای لفظی صورت بگیرد. وی ادامه داد: بعد از جر و بحثهای طولانی سرانجام طرفین به نزاع و درگیری علیه یکدیگر اقدام می کنند و قاتل به وسیله تیغ اصلاح صورت، رگهای هر دو دست مقتول را بریده و باعث مرگ وی می شود.

وی تشریح کرد: قاتل در هنگام وقوع قتل تنها ۲۷ سال سن داشت و مقتول نیز در سن ۳۰ سالگی و در ملارد کرج به قتل رسید و در پرونده پزشکی قانونی مقتول قید شده که وی با آلت قتاله «جسم تیز برنده» و به روش قطع کردن رگهای حیاتی فوت کرده است.

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین در پایان یادآور شد: پرونده با همت و تلاش اعضای واحد ویژه مصالحه قتل عمد شورای حل اختلاف استان قزوین و پس از سپری شدن سه سال به مصالحه ختم شد و در مردادماه سال جاری، خانواده مقتول با حضور در شوراهای حل اختلاف قزوین اعلام گذشت و رضایت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز