مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین خبر داد؛

در قزوین میزبان اولین استارتاپ ویکند روستایی کشور

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۳:۵۰
کد خبر: ۷۴۳۲۱۴
در قزوین میزبان اولین استارتاپ ویکند روستایی کشور
مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین از برگزاری اولین استارتاپ ویکند روستایی کشور شهریورماه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: نخستین استارت تاپ ویکند روستایی منطقه ای کشور شهریور ماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

 نجفی افزود: این رویداد با شرکت 200نفر از استان های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و قزوین، دهم تا سیزدهم شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این استارتاپ با 12رویکرد از جمله گردشگری و صنایع دستی، محیط زیست و پسماند، بازاریابی و فروش با محوریت روستا برگزار خواهد شد، گفت: فرصت ارسال ایده‌ ها تا پنجم شهریور است و پس از بررسی طرح‌ ها و پذیرش آن‌ ها در یک پیش رویداد، تیم‌ ها تشکیل شده و زیر نظر مربیان متخصص فعالیت خود را آغاز می‌ کنند.

این مسئول ادامه داد: این استارت‌ آپ، سیزدهم شهریور با معرفی ایده‌ های برتر و اهدای جوایز به آن‌ها به کار خود خاتمه می‌ دهد.

استارت‌ آپ ویکند برنامه‌ ای است که در آن گروهی از مدیران، سرمایه‌ گذاران، کارآفرینان و صاحبان ایده دور هم جمع شده و تیم‌ هایی تشکیل می‌ دهند تا با ارائه نمونه اولیه‌ ای از کار خود به ایجاد یک شرکت نوپا و کسب و کار جدید بپردازند.

نظر شما