مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین مطرح کرد؛

رضایتمندی حداکثری مشترکین گاز با توسعه خدمات الکترونیکی

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۴۳۷۹۸
رضایتمندی حداکثری مشترکین گاز با توسعه خدمات الکترونیکی
اسماعیل مفرد بوشهری گفت: شرکت گاز استان قزوین با توسعه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی بدنبال کسب رضایتمندی حداکثری مشترکین گاز می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی در این شرکت اظهار کرد: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بهبود مستمر روش های ارائه خدمات به مشترکین، شرکت گاز نسبت به توسعه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی اقدام کرده است که امید است این روند به افزایش حداکثری رضایتمندی مشترکین در استان منجر شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین افزود: تلفن گویای شرکت گاز استان با شماره تلفن7-33372465 امکان ارائه خدماتی همچون دریافت کارکرد کنتور، اعلام آخرین بدهی همراه با شناسه قبض برای پرداخت و اعلام آخرین قبض پرداختی را بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفاً از طریق تماس تلفنی فراهم کرده است.

مفرد بوشهری همچنین با اشاره به ارائه 7خدمت از طریق سایت شرکت گاز استان بیان داشت: ارائه خدماتی همچون درخواست جابجایی کنتور، درخواست تغییر مشخصات مالک، درخواست تست کنتور و درخواست جابجایی علمک گاز و... از طریق مراجعه مشترکین به سایت امکان پذیر می باشد و درخواست کنندگان خدمات مذکور نیازی به حضور در امور مشترکین اداره های گاز ندارند.

وی در پایان همچنین با اعلام شماره پیامک 200003194 گفت: مشترکین گاز می توانند با ارسال شماره اشترک خود به شماره پیامکی 200003194 از آخرین قبض صادر شده مطلع شوند و با دریافت شناسه های قبض و پرداخت نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز