مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبرداد؛

استمرار عملیات ایمن سازی آزاد راه قزوین – زنجان

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۸:۱۹
کد خبر: ۷۴۳۸۰۶
استمرار عملیات ایمن سازی آزاد راه قزوین – زنجان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از استمرار عملیات ایمن سازی آزاد راه قزوین – زنجان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در بازدید از عملیات لکه گیری و روکش آسفالت آزاد راه قزوین زنجان( لاین جنوبی ) که به همراه معاون راهداری و رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم صورت گرفت با اشاره به استمرار عملیات ایمن سازی در این آزاد راه گفت: با توجه به مناسب نبودن رویه آسفالت این آزاد راه برای تردد رانندگان و کاربران راه برای رفع این مشکل عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در طی ماه های گذشته آغاز شده است.

پیرنون عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در راستای ارتقای ایمنی و بهسازی لاین جنوبی آزاد راه قزوین – زنجان از ابتدای سال 97 آغاز شده و اقدامات لازم در این خصوص با پیگیرهای مستمر این اداره کل انجام شده است.

وی در خصوص میزان پیشرفت فیزکی عملیات این پروژه گفت: کل این پروژه 94000متر مربع می باشد که تاکنون 75400متر مربع از عملیات روکش آسفالت و لکه گیری آزاد راه قزوین – زنجان (لاین جنوبی) انجام گرفته که مابقی عملیات این پروژه در حال انجام می باشد.

پیرنون در خصوص تامین اعتبار انجام این پروژه عنوان کرد: اعتبار لازم جهت انجام بهسازی و روکش آسفالت محور آزاد راه قزوین - زنجان از محل درآمد های حاصل از عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان می باشد که در این خصوص شاهد پیگیرهای مستمر دادستان محترم عمومی و انقلاب استان قزوین بوده ایم که این امر کمک بسزایی در انجام این پروژه نموده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص وضعیت لاین شمالی این محور اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار لازم عملیات بهسازی لاین شمالی محور آزاد راه قزوین - زنجان نیز در دستور کار این اداره کل قرار خواهد گرفت.

پیرنون همچین در خصوص عملیات تهیه و نصب نیوجرسی مفصلی در آزاده راه قزوین – زنجان گفت: این عملیات شامل انجام پلت فرم به طول 19کیلومتر، جمع آوری گاردریل 3000متر، نصب نیوجرسی 10کیلومتر و همچنین بتن ریزی گیت های عوارضی 1200متر مکعب می باشد.

وی همچنین در مورد تهیه و نصب تابلوهای اطلاعاتی اظهار داشت: تابلوهای ساخته شده 668متر مربع، تابلوهای در حال ساخت 482متر مربع، نصب پایه 5عدد، پی کنی 270متر مکعب، آرماتور بندی 28000کیلوگرم و بتن ریزی 270متر مکعب از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد.

پیرنون در ادامه گفت: اقدامات لازم جهت روشنایی محور آزاد راه قزوین- زنجان انجام شده است که شامل حفاری جهت لوله گذاری 15000متر، حفاری فونداسیون 300عدد و فونداسیون نصب شده 50عدد می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین در خصوص دیگر اقدامات صورت گرفته در سال 97 در طول محور آزاد راه قزوین- زنجان گفت: اجرای خط کشی ممتد به طول 84000متر، اجرای خط کشی منقطع به طول 310000متر و همچنین ساخت گاردریل سه موج 2000متر از اقدامات لازم صورت گرفته در طول این محور می باشد.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز