مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد؛

گازرسانی به هزار و ۳۸۴خانوار روستایی طی هفته دولت

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۶:۲۸
کد خبر: ۷۴۴۴۶۳
گازرسانی به هزار و ۳۸۴خانوار روستایی طی هفته دولت
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از اتصال هزار و 384خانوار روستایی به شبکه سراسری گاز طی هفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به بهره برداری 28طرح گازرسانی روستایی و صنعتی در هفته دولت افزود: با بهره برداری از این طرح ها هزار و 384خانوار روستایی به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد و شرایط برای بهره گیری هر چه بیشتر صنایع از نعمت گاز فراهم می شود.

مفرد بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت 27روستا در نقاط مختلف استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود: پروژه های گازرسانی به این 27روستا در قالب 5پیمان در مناطق مختلف استان قزوین نهایی شده است که شامل 18روستا در منطقه الموت، 4روستا از توابع شهرستان تاکستان، دو روستای شهرستان آبیک، یک روستا از توابع شهرستان آوج، یک روستای منطقه بوئین زهرا و یک روستا در شهرستان البرز می باشد.

مفرد بوشهری اعلام کرد: عملیات گازرسانی به این روستاها با صرف 90میلیارد ریال اعتبار پایان یافته و به این ترتیب تعداد روستاهای بهره مند از نعمت گاز طبیعی در استان قزوین  به 470روستا رسیده است.

بوشهری در ادامه افزود: با گازرسانی به این 27روستا، ضریب نفوذ گاز از 81درصد به 84درصد رسیده و با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح پروژه‌ ها، ضریب نفوذ گاز در روستاهای تابعه شهرستان‌ های تاکستان، بوئین زهرا، آبیک، البرز و آوج حداقل 93درصد می‌باشد که این نشان از توسعه گازرسانی متوازن و عادلانه در کل استان دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین درخصوص گازرسانی به واحدهای عمده و صنعتی استان نیز گفت: گازرسانی به محور صنعتی فارسیان با صرف اعتباری معادل 17500میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد که بستر مناسبی برای استفاده صنایع منطقه مذکور از انرژی پاک و اقتصادی گاز را فراهم می کند. به گفته وی از ابتدای سالجاری تا کنون 53واحد عمده و صنعتی گازدار شده اند که در مجموع 78درصد صنایع استان از گاز طبیعی بهره مند هستند.

گاز2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز