به مناسبت هفته فرهنگی قزوین صورت گرفت؛

افتتاح دومین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی در قزوین

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۴۶۶۱۰
افتتاح دومین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی در قزوین
دومین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی به مناسبت هفته فرهنگی قزوین شب گذشته در قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در راستای گرامیداشت هفته فرهنگی قزوین و همزمان با هفته دولت دومین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی با حضور علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین، فضلی مدیرکل سیاسی استانداری، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی و حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین شروع بکار کرد.

این جشنواره با هدف ایجاد فضایی شاد برای معرفی و نمایش آداب و رسوم و آیین های ویژه اقوام ایرانی و نیز معرفی توانمندی های صنایع دستی اقوام ایران زمین، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا برگزار شده است.

در این جشنواره نمایشگاهی ۱۰۰مشارکت کننده از ۳۱استان کشور در فضایی به مساحت ۳۸۰۰مترمربع انواع لباس، آیین ها، سوغات و صنایع دستی و موسیقی مناطق مختلف را در بیش از ۱۱۲غرفه در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

اجرای موسیقی محلی و سنتی، برنامه های شاد و آموزش آداب و رسوم در قالب برنامه های نمایشی از فعالیت های جنبی نمایشگاه و جشنواره بزرگ اقوام ایرانی است.

این جشنواره از ۵ لغایت ۹ شهریور ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپاست و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ از آن در محل خیابان نوروزیان جنب صدا و سیما دیدن کنند.

نمایشگاه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز