با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار صورت گرفت؛

تجهیز ۳۱خانه ورزش روستایی استان قزوین

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۴۷۹۱۵
تجهیز ۳۱خانه ورزش روستایی استان قزوین
۳۱خانه ورزش روستایی استان قزوین با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار و همزمان با هفته دولت تجهیز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته دولت و طی مراسمی با حضور دکتر فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکتر علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، اکرم نجفی مدیرکل دفتر روستایی استانداری با اختصاص یک میلیارد ریال جهت تامین وسایل ورزشی ۳۱خانه ورزش روستایی به این وسایل مجهز شدند.

این وسایل شامل دارت، تنیس روی میز، تاتامی و شطرنج بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: در مرحله بعدی ۳۸خانه روستایی به وسایل ورزشی مجهز خواهند شد و تلاش می کنیم امسال این تعداد به ۱۰۰خانه روستایی برسد.

وی افزود: در روستاهای استان ۳۰۰ورزشکار ساماندهی شده داریم و با تجهیز خانه های روستایی زمینه توسعه فعالیت های ورزشی فراهم می شود.

علایی مقدم بیان کرد: در سال گذشته با دریافت ۱۶میلیارد تومان اعتبار توانستیم ۶۸پروژه را احداث، بازسازی و تکمیل کنیم و به طور متوسط هر ماه یک پروژه افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: با شناسایی فضاهای مازاد روستایی و اختصاص آن به ورزش گام مهمی برای توسعه فعالیت های ورزشی در مناطق روستایی برداشته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: با فعالتر شدن هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی، امیدواریم شاهد گرایش بیشتر جوانان روستایی به ورزش باشیم.

همچنین در سفر معاون وزیر ورزش به قزوین یک سالن ورزشی چند منظوره در روستای کوندج شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.

برگزاری جشنواره بزرگ ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در اقبالیه دیگر برنامه ای بود که باحضور خانم دکتر محمدیان صورت گرفت.

همچنین زمین چمن مصنوعی روستای شترک از توابع استان قزوین با حضور مسئولان افتتاح شد.

اداره ورزش2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز