مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خبرداد؛

قزوین میزبان دوره آموزشی عاملین توسعه کسب و کار کشور

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۳:۰۲
کد خبر: ۷۴۸۰۰۰
قزوین میزبان دوره آموزشی عاملین توسعه کسب و کار کشور
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از آغاز بیست و نهمین دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار(CDA) در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: بیست و نهمین دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار(CDA) با حضور 36نفر از 20استان، به همت شرکت شهرک‌ های صنعتی قزوین از 10شهریور ماه آغاز شد.

خانپور در اولین روز برگزاری این دوره طی سخنانی در این خصوص اظهار داشت: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به منظور بهره گیری از توان کارشناسی داخل کشور هرساله دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه های صنعتی جهت تقویت وجوه مثبت صنایع کوچک را برای مشاوران دارای تجربه وتحصیلات مرتبط برگزار می کند.

وی آشنایی با مفاهیم توسعه خوشه های کسب وکار، انتقال تجربیات خوشه های در حال توسعه، بالا بردن سطح کیفی و علمی خوشه‌ های کسب و کار کشور، ارتقاء سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی، تحلیل شاخص های بازار، تدوین چشم انداز خوشه و نقش بی بدیل خوشه های صنعتی درکشور را از مهمترین اهداف این دوره آموزشی عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به توسعه خوشه های کسب و کار گفت: توسعه خوشه های کسب و کار می تواند به افزایش ظرفیت تولیدات کشور و افزایش سهم بازار و اشتغال پایدار منجر شود ودر بازه زمانی سه الی پنج سال می تواند شکوفا شود که حاصل آن توسعه ظرفیت های اقلیمی وبومی کشور است.

معاون اقتصادی استاندار هم در جریان بازدید از این دوره آموزشی گفت: استان قزوین دارای ظرفیت ویژه ای بویژه در صنعت و کشاورزی است و سالانه هزار متقاضی سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان وجود دارد.

"منوچهر حبیبی" افزود: مسائل زیست محیطی و آب خط قرمز در سرمایه گذاری است و باید توسط متقاضیان لحاظ شود.

وی با بیان اینکه  رویکرد استان در پذیرش سرمایه گذار، راه اندازی صنایع کوچک است، تصریح کرد: خوشبختانه شهرک های صنعتی استان بدلیل ساماندهی های صورت گرفته اکثرا فعال است و پذیرای سرمایه گذاران جدید می باشد.

معاون اقتصادی استاندار ادامه داد: رویکرد امروز استان در سرمایه گذاری به سمت گردشگری و ایجاد نیروگاه های بادی و خورشیدی است و ۱۹هزار هکتار برای راه اندازی شهرک انرژی شناسایی شده است.

حبیبی تاکید کرد: همه دستگاه های استان در راستای تحقق تولید و اشتغال حرکت می کنند که متن همه فعالیت ها باید با آموزش و آشنایی با پیشرفت علوم دنیا به هم متصل شود.

بیست و نهمین دوره آموزشی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار(CDA) با حضور 36نفر از عاملین توسعه خوشه کسب و کار از 20استان کشور به مدت 6روز از 10 الی 15شهریورماه به میزبانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در شهر صنعتی البرز برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز