مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد؛

عبور تعداد مشترکین شرکت گاز استان قزوین از مرز ۴۰۰هزار

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۶:۵۸
کد خبر: ۷۴۹۱۹۹
عبور تعداد مشترکین شرکت گاز استان قزوین از مرز ۴۰۰هزار
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از عبور تعداد مشترکین این شرکت از مرز 400هزار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر 401هزار و 376مشترک شهری و روستایی استان قزوین از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی بیان کرد: از این تعداد، 306هزار و 538مشترک شهری و 94هزار و 838مشترک روستایی هستند که در قالب 25شهر و 470روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

این مقام مسئول افزود: از این تعداد، حدود 4هزار و 197مشترک طی 4ماهه نخست سال جاری جذب شده اند.

مفرد بوشهری با اشاره به تعداد نصب انشعابات گاز در استان قزوین خاطرنشان کرد: در 4ماهه امسال، بیش از 5هزار و 501انشعاب جدید نصب شده است که شامل هزار و 64انشعاب شهری و 4هزار و 437انشعاب روستایی می باشد.

وی در خصوص مشترکین صنعتی و تجاری گفت: در حال حاضر 2هزار و 730مشترک صنعتی و 28هزار و 284واحد تجاری از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می کنند که با توجه به مزیت های اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره مندی حداکثری واحدهای تولیدی و صنعتی از این انرژی پاک باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: درحال حاضر 100درصد خانوارهای شهری و 81درصد خانوارهای روستایی استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل هستند که با گاز دار شدن هزار و 384خانوار روستایی در هفته دولت امسال درصد خانوارهای روستایی برخوردار از گاز طبیعی از 81درصد به 84درصد افزایش یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز