معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خبرداد؛

استقرار ۲۰۲۰ پایگاه جشن عاطفه‌ ها در استان قزوین

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۶:۰۳
کد خبر: ۷۴۹۳۲۳
استقرار  ۲۰۲۰  پایگاه جشن عاطفه‌ ها در استان قزوین
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین از استقرار 2020پایگاه جشن عاطفه‌ ها در استان جهت جمع آوری کمک های مردمی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که پیرامون تبیین برنامه‌ های جشن عاطفه‌ ها برگزارشد با اعلام این خبر گفت: امسال دو هزار و 20پایگاه‌ کمیته امداد آماده دریافت کمک‌ های مردم خیر استان قزوین در جشن عاطفه‌ ها خواهد بود.

فرهادی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ ها فرصتی برای مهرورزی و همدلی است، گفت: امسال جشن عاطفه‌ ها با شعار "لبخند-مهر بسته به مهر شما" در دو ‌مرحله،  ۱۵ و ۱۶شهریور در پایگاه‌ های اصلی کمیته امداد و میعادگاه‌ های نماز جمعه سراسر استان و همچنین ۱۱مهر ماه در سطح مدارس برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر برنامه‌ ها با رویکرد دیدارهای چهره به چهره با خیران تدارک دیده شده است، افزود: این پایگاه ها شامل مساجد فعال، مراکز نیکوکاری، مدارس و پایگاه های کمیته امداد  است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین از دریافت کمک های مردمی با استفاده از روش‌های نوین خبر داد و گفت: خیران و نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد # ۰28*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری 33808-028 و یا از طریق سایت امداد کمک های خود را به حساب خانوارهای نیازمند واریز کنند.

وی هدف از برگزاری جشن های نیکوکاری و عاطفه ها را توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در سطح جامعه دانست و بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان، صدقه و ... بین دانش آموزان از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد است.

فرهادی با بیان اینکه مردم استان قزوین درجشن عاطفه های سال گذشته یک میلیارد و 672میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند، گفت: پیش بینی می شود با همکاری و همدلی مردم استان این رقم در سال جاری به بیش ازسه میلیارد و 900میلیون تومان برسد.

وی افزود: 220هزار پاکت نیز تهیه شده که پس از بازگشایی مدارس بین دانش آموزان توزیع می شود و کمک‌ های دانش آموزان با همکاری مدارس بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از سه هزار و 168دانش آموز و 455دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند، تاکید کرد: با توجه به ضرورت آماده سازی زمینه تحصیلی فرزندان مددجو، کمک‌ های جمع ‌آوری‌ شده در مرحله اول جشن عاطفه ها، پیش از بازگشایی مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

فرهادی ادامه داد: بدون تردید تمام کودکان حق تحصیل و آموزش دارند و تلاش کمیته امداد، فراهم کردن زمینه آموزش و پرورش دانش آموزان محروم است.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در آگاهی مردم از این امر خیر، عنوان کرد: اصحاب رسانه مشوق عمومی مردم و یادآور جشن عاطفه ها در فضای عمومی جامعه هستند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل بی بهره نماند و امیدواریم با تلاش همه اقشار و استفاده از ظرفیت های رسانه ای بتوانیم بستر خدمت رسانی به نیازمندان را بیش از پیش ارتقا دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز