فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد:

نمایش اقتدار ملی در رزمایش محمدرسول الله۲

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۰:۲۱
کد خبر: ۷۴۹۷۰۰
نمایش اقتدار ملی در رزمایش محمدرسول الله۲
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین رزمایش محمدرسول الله۲ را نمایش اقتدار ملی ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برگزاری رزمایش محمدرسول الله۲ گفت: این رزمایش باهدف نمایش اقتدار ملی با دو‌ رویکرد نمایش اقتدار رزمندگان در قالب بسیج بود که آمادگی خودشان را برای دفاع از تمامیت انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: ۱۶گردان در شهرستان های مختلف از ساعت ۶صبح در رزمایش محمدرسول الله۲ شرکت داشتند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: همزمان با رزمایش، ۱۷۰گروه جهادی متخصص در گوشه و کنار استان در عرصه های مختلف خدمت صادقانه به مناطق کم بهره در روز ۱۶شهریورماه به اردوهای جهادی اعزام می شوند.

سردار شاهرخی عنوان کرد: بیش از ۴هزار نفر با تخصص های مختلف در این اردوها جهت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم شرکت کردند.

وی در خصوص پیام این رزمایش جهادی اضافه کرد: پیام جهادگران، خدمت در جهت رفاه و آرامش مردم با استفاده از ظرفیت مقتدارانه بسیج است که مجموعه ای بدون ادعا هستند که توانمندی خود را به منصه ظهور رسانده و هر دستگاهی بخواهد می تواند از این ظرفیت در جهت آبادانی مناطق مختلف استان استفاده کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: همچنین هدف از این رزمایش، نمایش قدرت و حضور مردم، کمک به حفظ امنیت و نشان دادن شیوه های اثربخش برای گسترش عدالت اجتماعی در مناطق محروم بود.

سردار شاهرخی ضمن اشاره به ابعاد مختلف رزمایش یادآور شد: ابعاد مختلف این رزمایش، نمایش باورهایمان می باشد که امروز گوشه ای از آن را به نمایش گذاشته و همچنین اعلام آمادگی بسیج برای اعلام حضور در عرصه های مختلف آبادانی است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت نیروهای بسیج، مسوولان‌ دستگاه های مختلف می توانند از این ظرفیت که تعیین کننده و اثربخش است استفاده کنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: کلید باز شدن گره های اقتصادی، همین ظرفیت بسیج است و در این مقطع زمانی هم‌ می تواند گره گشای مشکلات مختلف باشد.

وی در خصوص پیام سپاه به دشمنان و ترامپ بیان کرد: ما همچنانکه برای استقلال و تعمیق ارزشهای دینی خود، شما را از کشور بیرون کرده و در این چهار دهه اجازه ندادیم که شما به انقلاب ضربه ای بزنید، امروز هم هر هزینه ای لازم باشد برای استقلال کشور انجام می هیم.

سپاه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز