مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین اعلام کرد:

مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی نیکویه

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۵۱۰۲۵
مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی نیکویه
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از اختصاص مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی نیکویه سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در بازدید از ناحیه صنعتی نیکویه به همراه بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیر ساخت ها در ناحیه صنعتی نیکویه مهیا شده و اراضی صنعتی در حال واگذاری به سرمایه گذاران می باشد و متقاضیان سرمایه گذار می توانند با استقرار در ناحیه صنعتی نیکویه از 13سال معافیت مالیاتی و تسهیلات ارزان قیمت سامانه کارآ استفاده کنند.

وی اظهارکرد: در راستای حمایت از متقاضیان سرمایه گذاری و ایجاد انگیزه و ترغیب جهت استقرار در ناحیه صنعتی نیکویه؛ مشوقهایی از قبیل پرداخت 5درصد از عوامل نقدی حقوق انتفاع و اقساط بلندمدت مابقی عوامل غیر نقدی درنظر گرفته شده است.

 خانپور از اعلام آمادگی این شرکت جهت نشست با حضور مسئولان و سرمایه گذاران محلی و بومی در خصوص فعال سازی این ناحیه صنعتی خبر داد و افزود: نزدیکی به آزاد راه قزوین–رشت، وجود نیروی انسانی جوان و آماده به کار در جوار ناحیه صنعتی نیکویه مهمترین مزیت این ناحیه صنعتی است.

در ادامه این بازدید " بهمن طاهرخانی" نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی از حمایت های نمایندگان مجلس برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان و ارائه تسهیلات با بهره پایین به سرمایه گذارانی که در مناطق کمتر توسعه یافته حضوریافته اند خبر داد و اعلام کرد: تمامی زیرساخت های این ناحیه صنعتی با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی آماده شده و باید همه کمک کنند تا سرمایه گذار جذب شود.

وی تصریح کرد: نقش مسئولان محلی و بومی برای ترغیب و جذب سرمایه گذار و تشویق مردم و جلوگیری از مهاجرت جوانان از روستاها به شهر مهم است.

ناحیه صنعتی نیکویه با مساحت 78 هکتار دارای امکاناتی از قبیل راه دسترسی، آب، برق، روشنایی و ... می باشد که بالغ بر  25میلیارد ریال برای شهرک سازی سرمایه گذاری شده است و هم اکنون اراضی این ناحیه صنعتی در حال واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری  و کارآفرینان علاقمند می باشد.

شهرکهای صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز