آخرین وضعیت کاسپین از زبان مدیرعامل:

کاسپین آماده بازی با مس نوین کرمان است

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۶:۵۲
کد خبر: ۷۵۱۰۳۴
کاسپین آماده بازی با مس نوین کرمان است
مجید رضایی گفت: بازیکنان کاسپین آماده بازی با مس نوین کرمان و آغازی خوب در لیگ دو هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "مجید رضایی" مدیرعامل باشگاه کاسپین پیش از رویارویی این تیم با مس نوین کرمان در چارچوب هفته نخست رقابتهای لیگ دو در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به آمادگی بازیکنان تیم برای انجام این بازی اظهارکرد: خوشبختانه بچه ها از شرایط خوبی برخوردارند و آماده بازی با مس نوین کرمان و آغازی خوب در لیگ دو هستند.

رضایی اذعان کرد: بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و آخرین تمرین این تیم هم پیش از بازی روز گذشته با طراوت خاصی انجام شد.

وی ادامه داد: کادرفنی به خوبی کارش را انجام می دهد و مهیای بازی نخست در فصل جدید لیگ دو هستیم.

مدیرعامل باشگاه کاسپین با بیان اینکه امروز تمرینات تیم برگزار نمی شود، افزود: بچه ها در وضعیت استراحت به سر می برند تا با تمام تمرکز مقابل مس نوین کرمان صف آرایی کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه کاسپین تیم خوب و جوانی را راهی مسابقات می کند، گفت: علاوه بر بازیکنان از کادر فنی خوبی هم برخورداریم و امیدواریم شرایط برای صعود به لیگ یک مهیا شود.

وی ادامه داد: علاوه بر دقیقی؛ نفرات باتجربه ای مانند مطلبی، میرزاده، طالبی و خواجه وند در کادر فنی کاسپین حضور دارند که این قضیه  کمک زیادی به موفقیت تیم می کند.

سرمربی سابق کاسپین تاکید کرد: بچه ها جوان و باانگیزه هستند و می خواهند در بازی اول با پیروزی زمین را ترک کنند.

رضایی اذعان کرد: کادر فنی شناخت خوبی از حریف دارد و مس نوین کرمان یک تیم قدرتی و دارای بازیکنان فیزیکی است ولی ما تنها برای کسب هر سه امتیاز بازی مقابل این تیم قرار می گیریم.

وی با اشاره به نفرات جذب شده گفت: محسن تیموری، امید فرخی، محسن رحیمی، فرهاد نوری و مولایی(نفت و گاز گچساران)، کاظمی و نثایی(کاشان) و بهنام عسگرخانی بازیکنانی هستند که این فصل به تیم کاسپین ملحق شده اند.

بازی دو تیم از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه شهرداری کرمان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز