فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین:

تجمع بزرگ بسیجیان در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۵۱۵۰۴
تجمع بزرگ بسیجیان در قزوین برگزار می شود
سرهنگ داود بهرامی گفت: تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهارکرد: تجمع 20 هزارنفری بسیجیان همزمان با هفته دفاع مقدس و روز 5مهرماه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود.

سرهنگ بهرامی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه های بصیرتی و یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه و غبارروبی مزار شهدا و نشست های بصیرتی در مدارس، ادارات و کارخانجات ازجمله مهم ترین برنامه های گرامیداشت این هفته خواهدبود.

وی با بیان اینکه 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس خواهد بود ادامه داد: همچنین در این هفته نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مدارس برپا خواهد شد و زنگ مقاومت و شجاعت به صدا درخواهدآمد.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین اذعان کرد: 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس به صلابت و سلحشوری نیروهای دفاع مقدس نامگذاری شده و در روز اول مهرماه با عنوان علم و صنعت و نخبگان برنامه هایی برای سربازان خواهیم داشت.

سرهنگ بهرامی با اشاره به نامگذاری دوم مهرماه بنام دفاع ملی و بصیرت افزایی افزود: طرح آبروی محله در راستای گرامیداشت شهیدان دفاع مقدس برگزار می شود که در قالب آن در محل زندگی شهید؛ مراسم بزرگداشتی برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم زنده نگه داشتن آمادگی دفاع از نظام و اسلام تاکیدکرد و افزود: دشمن هرگز در قبال جمهوری اسلامی بیکار نمی شیند پس هوشیاری مداوم نیروهای مسلح ضروری است.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین اذعان کرد: اگر فرهنگ دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته را فراموش کنیم هویتمان را از دست خواهیم داد.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی را علیه ما شروع کرده گفت: دست خالی برابر دشمن ایستاده ایم و هرگز پا پس نخواهیم کشید.

وی گریزی هم به دوران دفاع مقدس زد و افزود: آن زمان سلاح کافی برای مبارزه نداشتیم و تنها با توکل بر خدا و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) مقابل دشمن ایستادیم.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین تاکیدکرد: اگر با تمام توان مقابل دشمن بایستیم موفق خواهیم شد.

سرهنگ بهرامی اذعان کرد: زنده نگه داشتن دفاع مقدس یعنی زنده نگه داشتن اسلام بنابراین باید در این هفته ضمن یادآوری رشادت های 8 سال دفاع مقدس این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

photo_۲۰۱۸-۰۹-۱۰_۱۳-۱۹-۴۸

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز