رییس اداره راهداری الموت خبرداد:

لکه گیری آسفالت محورهای روستایی الموت

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۵۱۵۴۳
لکه گیری آسفالت محورهای روستایی الموت
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش الموت از بکارگیری 80تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش محورهای روستایی این بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی غلامی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت با اعلام این خبر گفت: در طی مرداد ماه سال97 اقدامات لازم راهداری در محورهای مواصلاتی بخش الموت صورت گرفته است.

غلامی اظهار داشت: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها 129000متر مربع، آسفالت مصرفی جهت لکه گیری و روکش 80تن، تنقیه پاکسازی پل و آبرو 6عدد، قنو زنی 158کیلومتر و تسطیح و تیغه زنی راههای خاکی 42کیلومتر از اقدامات انجام شده عملیات راهداری در بخش الموت می باشد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت عنوان کرد: ریزش برداری 67000 متر مکعب، شانه سازی 6300 متر مکعب، انسداد راههای غیر مجاز(ورود به آزادراهها) 5مورد، خاکریزی دهانه پل ها 5دستگاه و تهیه و نصب تابلوها 11عدد از دیگر عملیات انجام شده است.

وی در پایان گفت: پاکسازی سطح جاده از سنگ 240مورد، لایروبی جوی، جدول و زهکش ها 158000متر و جمع آوری خاکهای اضافی، زباله و ضایعات 300مترمکعب از جمله دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش الموت می باشد.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز