مربی تیم فوتبال کاسپین:

پیروزی در بازی نخست ارزشمند بود

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۲۵:۰۵
کد خبر: ۷۵۱۵۵۵
پیروزی در بازی نخست ارزشمند بود
مهران مطلبی گفت: کسب پیروزی خارج از خانه در هفته نخست لیگ دو؛ دستاورد ارزشمندی برای کاسپین بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "مهران مطلبی" مربی تیم فوتبال کاسپین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به پیروزی خارج از خانه این تیم در هفته نخست لیگ دو برابر مس نوین کرمان اظهارکرد: خوشبختانه با ارائه یک بازی برتر توانستیم پیروزی ارزشمندی در شروع رقابتها کسب کنیم که در ادامه می تواند راهگشا باشد.

مطلبی خاطرنشان کرد: بازی اول همیشه سخت است و نیمه اول حریف را آنالیز کردیم و محتاط تر بودیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم با تعویض هایی که انجام دادیم به بازی مسلط شدیم و علاوه بر دو گلی که زدیم دو سه موقعیت را هم از دست دادیم.

مربی تیم فوتبال کاسپین گفت: نیمه اول هم یک گل زدیم که به اشتباه آفساید اعلام شد.

مطلبی با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان و بومی در این دیدار افزود: مهدی کشاورز بازیکن جوانی بود که برای نخستین بار برای کاسپین بازی کرد و همچنین به بازیکنان جوان و بومی دیگری مانند جواد رفیعی بازی دادیم و نتیجه آن را دیدیم.

وی تصریح کرد: دیگر بازیکنان بومی وحید نعمتی کاپیتان تیم هم در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد و سعید دقیقی هم ده دقیقه آخر وارد زمین شد و یک پاس گل داد.

مربی تیم فوتبال کاسپین با اشاره به لغو بازی هفته دوم این تیم گفت: این بازی که قرار بود یکشنبه 27 شهریورماه برگزار شود، احتمالا به دلیل حضور چوکا تالش در جام حذفی لغو خواهد شد.

مطلبی ادامه داد: با لغو این بازی هفته سوم باید در اهواز به مصاف استقلال این شهر برویم که فصل گذشته نیز با این تیم هم گروه بودیم.

وی گفت: از این تیم شناخت خوبی داریم و فیلم بازی هایشان را آنالیز خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز