معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی قزوین خبرداد؛

پرداخت ۱۰۵۱میلیارد ریال به بهره برداران کشاورزی

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۷:۰۴
کد خبر: ۷۵۱۵۶۱
پرداخت ۱۰۵۱میلیارد ریال به بهره برداران کشاورزی
معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از پرداخت 1051میلیارد ریال به بهره برداران بخش کشاورزی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال96 تاکنون مبلغ  1051میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید بخش کشاورزی به بهره برداران این بخش در استان  پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات در قالب 392طرح کشاورزی به صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

این مقام مسئول هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را؛ راه اندازی طرح های نیمه تمام بنگاههای کوچک و متوسط واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی ذکرکرد.

تبسمی اظهار داشت: این میزان تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و همچنین تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

وی یاد آور شد: شهرستان قزوین با معرفی 118واحد تولیدی و دریافت 382میلیارد ریال بیشترین میزان تسهیلات را در بین شهرستانهای استان دریافت کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بانک کشاورزی با پرداخت 589میلیارد ریال معادل 56درصد رتبه اول را در بین بانکهای عامل در پرداخت این نوع تسهیلات در بخش کشاورزی به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: همه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح های دام وطیور، شیلات و گلخانه و صنایع تبدیلی و تکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز