مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خواستارشد؛

تشکیل کمیته ورزشی نویسان قزوین

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۴:۳۰
کد خبر: ۷۵۱۹۷۴
تشکیل کمیته ورزشی نویسان قزوین
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خواستار تشکیل کمیته ورزشی نویسان این استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در نشست صمیمانه با خبرنگاران ورزشی استان ضمن تجلیل از تلاش های بی شائبه آنان در اطلاع رسانی اخبار ورزشی گفت: کمیته ورزشی نویسان استان قزوین پیگیری خواهد شد تا با تشکیل آن بتوانیم تعامل خوبی با اصحاب رسانه داشته و به رشد و اعتلای ورزش استان کمک کنیم.

علایی مقدم اذعان کرد: از آنجاییکه این کمیته در گذشته تشکیل و بنابه دلایلی منحل شده تلاش می کنیم با تشکیل مجدد آن هارمونی خوبی بین خبرنگاران شکل بگیرد و تعامل دوسویه ما با این قشر هم بهبود یابد.

وی ادامه داد: اعضای این کمیته را افراد حاضر در این جلسه که خبرنگاران تخصصی ورزش محسوب می شوند تشکیل خواهند داد و با رای گیری که انجام خواهد شد یک نفر مسئول پیگیری امور مربوط به این کمیته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین با تاکید بر نقش پررنگ ورزشی نویسان استان در کسب موفقیت ورزشکاران اذعان کرد: از طریق این کمیته ضمن ساماندهی امور مربوط به این صنف می توان در اعزام ها و سفرهای ورزشی از وجود خبرنگاران بهره برد و همچنین این افراد را همراه با روابط عمومی به سفرهای فرهنگی ورزشی اعزام کرد.

علایی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود از تجهیز 100خانه ورزش روستایی استان تا پایان سال خبرداد.

وی ادامه داد: رونق ورزش در روستاها از اهمیت زیادی برخوردار است و در همین راستا تعداد زیادی خانه ورزش روستایی استان در سفر معاون وزیر ورزش به قزوین تجهیز شدند و در آینده هم بقیه آنها تجهیز خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین با اشاره به موفقیت ورزشکاران قزوینی در جاکارتا افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده موفقیت های خوبی نصیب ورزشکاران قزوینی شد و امیدواریم همین نتایج درخشان برای پاراآسیایی هم تکرار شود.

علایی مقدم اذعان کرد: به عنوان اولین استان، از نمایندگان قزوین در جاکارتا تجلیل کردیم و همین برنامه برای ورزشکاران قزوینی حاضر در رقابت های پاراآسیایی هم برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز