مدیرکل محیط زیست استان قزوین تاکیدکرد؛

لزوم پاکسازی حاشیه اتوبان قزوین تهران

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۹:۰۹
کد خبر: ۷۵۳۳۲۵
لزوم پاکسازی حاشیه اتوبان قزوین تهران
مدیر کل محیط زیست قزوین بر لزوم پاکسازی حاشیه اتوبان قزوین تهران از زباله و نخاله تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "حسن پسندیده" مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در جلسه شورای اداری و در جمع معاونان و رؤسای ستادی و شهرستانی خواستار پیگیری ادارات شهرستانی برای پاکسازی حاشیه اتوبان قزوین – تهران از زباله و نخاله با حضور ارگان های ذیربط شد.

وی اظهار داشت: در طول سالیان متمادی شاهد انباشت زباله و نخاله های ساختمانی در کنار بعضی جاده ها و بویژه در حاشیه اتوبان قزوین تهران هستیم که علاوه بر تبعات زیست محیطی، منظره زشتی را پیش روی مسافران و گردشگران ایجاد کرده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین خواستار اجرای یک برنامه استانی جامع برای رفع این معضل با حضور فرمانداران، بخشداران، شهرداران و ادارات ذیربط دیگر در سطح استان و شهرستان ها شد.

پسندیده از ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان خواست تا در اسرع وقت نسبت به رفع معضل نخاله ها و زباله های حاشیه اتوبان برنامه ریزی کرده و تمام توان شهرستان ها را برای پاکسازی بسیج کنند.

وی در ادامه به موضوع حسابرسی محیط زیستی ارگان ها و سازمان ها اشاره کرد و گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان به عنوان ناظر عالی موضوع حسابرسی محیط زیستی را در دستور کار خود قرار داده و بیش از 20دستگاه در این حوزه مسئولیت مستقیم دارند و باید پاسخگوی فعالیت های خود در این حوزه باشند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین همچنین نظارت بیشتر بر تصفیه خانه ها و مدیریت فاضلاب ها را از اولویت های محیط زیست استان برشمرد و بویژه نظارت بر خروجی فاضلاب واحدهای آبکاری را به دلیل امکان آلایندگی فلزات سنگین بسیار با اهمیت عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز