رئیس سازمان صنعت قزوین خبرداد؛

ثبت نام ۲۶۵متقاضی در سامانه بهین یاب

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۸:۱۴
کد خبر: ۷۵۳۳۴۴
ثبت نام ۲۶۵متقاضی در سامانه بهین یاب
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از ثبت نام ۲۶۵متقاضی در سامانه بهین یاب خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "علی پرزحمت" رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که صبح امروز و با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک ها در محل استانداری قزوین برگزار شد با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۲۶۵متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند و ۱۵مورد تسهیلات به مبلغ ۵۱میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرزحمت با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال گذشته و شش ماهه نخست سال جاری ارائه کرد.

پرزحمت بیان کرد: در مجموع تاکنون در استان به هزار و ۱۲۱واحد در بخش صنعت، معدن و کشاورزی و رونق تولید و انتقالی از سال گذشته به مبلغ ۹۷۵میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در حوزه نظارت هم با ۲۹۶فقره نظارت بر تسهیلات پرداخت شده، موفق به کسب رتبه ۴کشور شده ایم.

پرزحمت با اشاره به آخرین پرداختی های تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین گفت: طی هفته گذشته ۳مورد تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۶۷میلیارد ریال و ۱فقره تسهیلات به مبلغ ۳میلیارد ریال در زمینه بازسازی و نوسازی پرداخت شده است.

در ادامه جلسه امروز در قالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۳واحد در بخش های تولیدی و صنعتی رسیدگی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

 

نظر شما