رئیس هیات کشتی قزوین مطرح کرد؛

برنامه محوری مهم ترین اقدام هیات کشتی قزوین

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۶:۱۷
کد خبر: ۷۵۳۸۰۰
برنامه محوری مهم ترین اقدام هیات کشتی قزوین
رئیس هیات کشتی قزوین برنامه محوری و ارائه تقویم مدون را مهم ترین اقدام این هیات در سال96 دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمود حیدری رئیس هیات کشتی قزوین در مجمع سالیانه این هیات در تشریح مهم ترین اقدامات سال96 گفت: نخستین اقدامی که در سال96 در هیات کشتی قزوین صورت گرفت برنامه محور شدن و ارائه تقویم مدون بود.

حیدری ادامه داد: این موضوع را به هیات های شهرستانی نیز ابلاغ کردیم تا در آنجا نیز کار به صورت برنامه محور پیش برود.

وی جمع آوری حواشی موجود را یکی دیگر از اقدامات خود خواند و افزود: استعدادیابی و احیای کشتی پایه استان دیگر کاری بود که در این هیات صورت گرفت.

رئیس هیات کشتی قزوین اقدام بزرگ این هیات را تجهیز سالن های کشتی علی الخصوص سالن مرحوم مومنی با خرید 11تخته تشک دانست.

حیدری اذعان کرد: در این مدت ارتباط و هماهنگی با ورزش آموزشگاه ها داشتیم و مشارکت و همکاری جدی با فدراسیون در زمینه استعدادیابی انجام دادیم.

وی با اشاره به تقویم ورزشی هیات اذعان کرد: خوشبختانه در سال96 بیش از 90درصد این تقویم محقق شد.

رئیس هیات کشتی قزوین برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی در سطح استان و تدارک لازم برای اعزام آبرومندانه و راه اندازی کشتی بانوان و برگزاری کلاس های داوری و مربیگری را از دیگر اقدامات این هیات برشمرد.

حیدری با اشاره به ارتقای رنکینگ کشتی قزوین در کشور خاطرنشان کرد: در سال95 در چند آیتم رتبه بیست و چهارم کشور را دراختیار داشتیم ولی الان نوزدهم هستیم و یک رتبه هم در بحث کلی رشد کردیم.

وی کسب عناوین مختلف و دیدار با پیشکسوتان و تشکیل هیئت رئیسه کشتی قزوین و برگزاری لیگ داخلی و حضور در لیگ های منطقه ای را از دیگر دستاورهای حاصل شده در سال96 اعلام کرد.

رئیس هیات کشتی قزوین با بیان اینکه کشتی قزوین در آستانه یک انقلاب بزرگ در زمینه بسترسازی است افزود: حضور احسان لشگری در مباحث فنی می تواند برای کشتی قزوین راه گشا باشد.

نظر شما