با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

رمضان سکاکی مدیر پایانه کالای قزوین شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۴:۲۰
کد خبر: ۷۵۴۱۸۳
رمضان سکاکی مدیر پایانه کالای قزوین شد
رمضان سکاکی به عنوان مدیر پایانه کالای قزوین معرفی و مشغول بکارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر پایانه کالای قزوین با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، فرمانده سپاه شهرستان البرز، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و روسای انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان قزوین برگزار و ضمن تجلیل از خدمات مدیر سابق پایانه کالای قزوین رمضان سکاکی به عنوان مدیر جدید این پایانه معرفی شد. 

همچنین در این مراسم سکاکی مدیر جدید پایانه کالای قزوین ضمن ارایه برنامه های خود در دوره جدید مدیریت پایانه کالای قزوین از تعامل هر چه بهتر بین پایانه کالای قزوین و انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان در آینده خبرداد.

وی گفت: رفع موانع و مسایل پیش روی فعالین و رانندگان حوزه حمل و نقل کالای جاده ای نیازمند همکاری و یاری این عزیزان در آینده می باشد.

سکاکی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین می باشد.

در پایان این مراسم افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به همراه روسای انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان کالای قزوین از شرکت های مستقر در پایانه کالای قزوین بازدید به عمل آورد.

همجوار بودن و قرار داشتن در مسیر ارتباطی پایتخت بر اهمیت حمل و نقلی استان قزوین می افزاید که این امر اهتمام جدی‌ تر برای فراهم کردن شرایط حمل و نقل ایمن و روان را می‌ طلبد و با برنامه‌ های اجرایی که تاکنون در استان صورت پذیرفته چشم‌ انداز خوبی در آینده مشاهده می‌ شود.

پایانه ها جدید2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز