با حضور در استان قزوین صورت گرفت؛

بازدید معاون منابع آب ایران از شرکت تونل ساز ماشین

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۰:۵۲
کد خبر: ۷۵۴۵۵۷
بازدید معاون منابع آب ایران از شرکت تونل ساز ماشین
معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران با حضور در استان قزوین از شرکت تونل ساز ماشین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شفیعی معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران به همراه داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و حمید پویا مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین از مراحل ساخت دستگاهTBM در شرکت تونل ساز ماشین بازدید بعمل آوردند. 

آب منطقه ای2

در ابتدای این بازدید معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن تقدیر از همت و تلاش کارکنان شرکت تونل ساز ماشین هدف از این بازدید را آشنایی با توانمندی های شرکت تونل ساز ماشین و معرفی محصولات با کیفیت ساخت این شرکت جهت اجرای پروژه های ملی، برشمرد.

شفیعی اتکا به نیروی داخلی و تولید قطعات با کیفیت بالا را از مهمترین اقدامات جهت مقابله با تحریم برشمرد و بیان داشت: امروز در ساخت بسیاری از تجهیزات مورد نیاز در اجرای سدها به خصوص در زمینه هیدرومکانیکال در حد بسیار بالا به خود کفایی رسیده ایم و این یکی از راه حل های خروج از بن بست های ناشی از تغییرات ارزی می باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط و وضع موجود کشور و تحریم های صورت گرفته و در حال اجرا، ساخت ماشین های مکانیزه در داخل کشور از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید با اشاره به سند چشم انداز 1404 عنوان کرد: متاسفانه در بخش صنعت و ایجاد اشتغال و کسب و کار نتوانسته ایم بر پایه سند چشم انداز حرکت کنیم به طوری که در حال حاضر در زمینه اشتغال رتبه12 در خاورمیانه را دارا هستیم که باید تا سال1404 به رتبه یک برسیم و این ارتقاء جایگاه نیازمند همت و تلاش بیشتر در حوزه اقتصاد و کسب و کار می باشد.

مهندس صائب مدیر پروژه ساخت و مونتاژ دستگاه های حفار مکانیزه با اشاره به بکارگیری و جذب نیروهای بومی و متخصص در راهبری و نگهداری این گونه ماشین ها بیان داشت: از مزایای کلی ساخت و مونتاژ دستگاهTBM در کشور می توان به کاهش چشمگیر بهای تمام شده این محصول نسبت به نمونه های مشابه خارجی، تسهیل در ارائه خدمات پشتیبانی و سفارشی سازی دستگاه با توجه به نوع پروژه ها اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین نیز ضمن بیان اهمیت طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی به تشریح اقدامات انجام گرفته در این راستا پرداخت و عنوان کرد: از ابتدای سال آبی93 تاکنون و با کمک دستگاه های قضایی و نیروی انتظامی و همه مقامات استانی توانسته ایم با توقیف 237دستگاه ادوات، انسداد و پلمپ 2091حلقه چاه غیر مجاز، جلوگیری از اضافه برداشت 273حلقه چاه مجاز و اجرای آئین نامه مصرف بهینه آب کشاورزی برای 556حلقه چاه، 381میلیون متر مکعب آب را در سفره های زیر زمینی حفظ و حراست کنیم.

در ادامه این بازدید معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با حضور در محل فرمانداری بوئین زهرا با نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص شرایط بحرانی منابع آب و راهکارهای برون رفت از این چالش گفتگو کردند.

آب منطقه ای3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز